Celebrity News

Dejan Milićević za magazin "Story": ODLUČIO SAM DA OPERACIJOM UKLONIM VIŠAK KILOGRAMA

Dejan Milićević za magazin "Story": ODLUČIO SAM DA OPERACIJOM UKLONIM VIŠAK KILOGRAMA

Od spota “Čokolada”, koji je uradio tada veoma popularnoj Jasni Milenković Jami, pa sve do danas fotograf i reditelj Dejan Milićević (49) snimio je više od dve hiljade spotova. Kaže da više ne zna ni kada je kome snimao, ni u kojoj državi, čak ni na kom kontinentu, ali siguran je da nema iole poznatog pevača ili pevačice sa ovih prostora s kojima nije sarađivao. Tvrdi da su najveće zvezde najmanje komplikovane, da Ceca, Brena ili Jelena Karleuša nikada nisu tražile da preparavlja kadrove, ali da je „B, C i D ekipa“, kako ih zove, umela da zahteva upravo to. Na konstataciju da je tokom devedesetih mirne duše mogao da kaže da pomera granice u svom poslu, odgovorio je:

- Internet je sve upropastio. Nekada smo bili vaspitani, pa nismo bili hvalisavi i, samim tim, nismo govorili da pomeramo granice. Puštali smo druge da nas hvale, a ova osiona, nevaspitana, bezobrazna deca sama sebi daju komplimente i tvrde – „najbolji smo“, “objasnili smo” i šta sve ne. Svet teži obezvređivanju svega. Svi su najpametniji zato što imaju „Google“. Neću da zvučim kao “dedurina” koji “pljuje” po mladima, ali činjenica je da su razuzdani i da nisu vaspitavani strogo poput nas - priča umetnik koji svojim stajlingom uvek skrenete dodatnu pažnju na sebe.

Na pitanje da li mu se stvarno sviđaju “leopard odela” ili je to performans, Dejan kaže:

- Vidić je rekao da izgledam kao debeli gepard. Dobro, simpatičan je mladić, duhovit... Uskoro ću hirurškim putem odstraniti višak želuca, pa se već sada pitam da li će, kad postanem zgodan, iko smeti o meni da piše na taj način. Na početku karijere odlučio sam da ne budem samo ime koje stoji uz fotogfrafije i spotove, već da se zna i kako izgledam. U ovo vreme interneta i brzine ljudi se brzo zasite svega. Više nema “jedva čekam da izađe knjiga, pozorišna predstava ili spot”. Ko će s nestrpljenjem čekati spot kada će već tokom snimanja svi kačiti sto jedan „story“ na „Instagramu“, pa će se odmah znati i kakav je stajling i o čemu se radi. Zbog svega toga, osim svojim radom, moraš na sebe da skreneš pažnju i na drugi način.

O čemu je sve pričao cenjeni fotograf i reditelj pročitajte u novom broju magazina "Story" koji je u prodaji do 24. septembra.