Lifestyle

Kako male akcije doprinose velikim promenama

Kako male akcije doprinose velikim promenama

Priča Milke Glušac...

Pozitivne promene koje svako želi da vidi u svojoj zajednici kreću od nas samih. Svaki doprinos i napredak pokreće pojedinac, kada se unutar njega jave želja i motivacija. Na taj način, njegova akcija postaje pokretač i za druge, a san o promeni postaje stvarnost.

Istinski doprinos zajednici i prepoznavanje njenih potreba je jedan od osnovih postulata kompanije dm drogerie markt, kaže Milka Glušac, regionalna menadžerka prodaje, koja je svoju karijeru započela 2003. godine, kao poslovođa u prvim dm drogerijama u Srbiji. Kao neko ko je duže od decenije u direktnom kontaktu sa kupcima i zaposlenima, Milka ističe da joj je najveća profesionalna motivacija kada vidi kupce koji su zadovoljni, jer su oni, kao i zaposleni, u centru poslovanja dm-a.

Pozitivne vrednosti koje kompanija gaji jedan su od glavnih razloga zašto je Milka izabrala da svoju karijeru gradi u dm-u duže od 15 godina. Kako objašnjava, međusobno poštovanje između kolega i timski duh prisutni su od prvog radnog dana, praćeni stalnim usavršavanjem i napredovanjem u okviru veoma kreativne i dinamične industrije.

- Kada kompanija u svom poslovanju primenjuje vrednosti poput solidarnosti, empatije i humanosti, u skladu sa kojima mi kao zaposleni već živimo, posao postaje pravo zadovoljstvo, a decenije prolaze u uživanju - navodi ona.

Potvrda ovakve kompanijske politike je i akcija „Oplemeni život“ u okviru koje zaposleni dobijaju slobodan dan za učešće u humanitarnim aktivnostima. Osim toga, na otvaranju novih drogerija organizuje se humanitarni rad na kasi, kada se sav prikupljen novac donira lokalnim ustanovama koje pružaju pomoć i podršku onima kojima je najpotrebnija.

Dodatno, dm Srbija od 2017. godine učestvuje u humanitarno-ekološkoj akciji „Čepom do osmeha“, u okviru koje je do sada prikupljeno više od 30 tona plastičnih čepova, čija reciklaža olakšava život deci sa invaliditetom i njihovim roditeljima.

Upravo je Milka Glušac bila uključena u raspoređivanje specijalno izrađenih kutija koje se nalaze u 93 filijale širom Srbije, gde građani i zaposleni imaju priliku da svakodnevno donose čepove i na taj način daju podršku akciji.

- Dm ulaže u razvoj i napredak svojih zaposlenih, kako u profesionalnom, tako i u ličnom životu. Osim organizacije radionica, kurseva i seminara koji nam pomažu u karijeri, kompanija sprovodi i brojne aktivnosti usmerene na zdravlje. To su besplatni sistematski pregledi, različite sportsko-rekreativne aktivnosti, voćni dan, kada je za zaposlene organizovano besplatno voće, inicijativa Ambasadori zdravlja u okviru koje se edukujemo o pravilnom držanju tela, kao i razne druge inicijative usmerene na zdrav život. Uz to, prvi put ove godine organizuje se Porodični dan, kada će se nekoliko stotina zaposlenih sa svojim članovima porodice družiti u prirodi i na taj način se još bolje upoznati i ojačati duh zajedništva - navodi Milka.

Milka Glušac je posebno ponosna i na to što je kao deo kompanije, koja je među prvima u Srbiji podržala uvođenje dualnog obrazovanja, bila deo tima koji se bavio razvojem ovog inovativnog obrazovnog koncepta.

- Drago mi što sam deo projekta, kroz koji kompanija dm Srbija pomaže mladima koji tek počinju svoju karijeru. Oni su svoje prvo praktično iskustvo stekli baš u dm-u, a to je za nas velika privilegija - ističe ona.

U slobodno vreme, Milka se opušta čitanjem i šetnjom po Adi Ciganliji, a kako kaže, trudi se da u životu i poslu primenjuje životne savete koje je dobila još kao dete – „Jednostavno je - ono što ne želiš da tebi čine, ni ti nemoj da činiš drugima, i uvek veruj u sebe i u svoje snove“, kaže ona.

I dok Milka nastavlja da daje svoj doprinos zajednici, dm je prati i daje potpunu podršku, vodeći se principom koji je ustanovljen pri otvaranju prve drogerije davne 1973. godine – čovek, kao centar svih aktivnosti i osnova poslovanja.