Lifestyle

Magazin Marie Claire na srpskom jeziku od danas na kioscima!

Novi broj magazina Marie Claire na srpskom jeziku od danas na kioscima!

Magazin Marie Claire na srpskom jeziku od danas na kioscima!

Marie Claire

Groupe Marie Claire i Color Media International sa zadovoljstvom najavljuju pokretanje magazina MARIE CLAIRE na srpskom jeziku. U pitanju je multimedijalno izdanje – kome već sada možete pristupiti portalu marieclaire.rs i njegovim profilima na društvenim mrežama, a prvi broj štampanog časopisa od danas je na kiosku.

Marie Claire Srbija biće važan deo medijske slike Srbije zahvaljujući ubedljivom story telling-u i jedinstvenoj kombinaciji inspirativnih modnih i beauty priča, s jedne strane, i vrhunskog novinarstva, koje zagovara i podržava osnaživanje žena, s druge.

Magazin Marie Claire će biti upakovan u vizuelno atraktivan, elegantan i minimalistički dizajn sa najsavremenijim pristupom fotografiji. Veb-sajt će biti pouzdana medijska destinacija čiji je cilj da obrazuje, inspiriše i zabavi čitaoce.

Marie Claire Srbija  će biti vodeća digitalna platforma i štampani časopis za moderne, sofisticirane žene, intelektualke, one koje podjednako strastveno prate i reaguju na događaje i promene u društvu, kao što vole modu i kozmetiku.

Aleksandar Radošević, direktor izdavaštva u kompaniji Color Media International, kaže:

- Marie Claire Srbija će slediti uređivački koncept originalnog francuskog izdanja, koje podržava ženski aktivizam i zalaganje za ženska prava. Ovu posvećenost ne diktira samo veoma značajno nasleđe Marie Claire-a, već pre svega činjenica da iskreno verujemo u ove vrednosti i želimo da doprinesemo postizanju ženskih prava i sloboda. Osim društveno odgovornih tema, srpsko izdanje Marie Claire-a će, uz mnoge druge segmente, donositi i vrhunske članke iz oblasti poput mode, lepote, stila života…

Ovaj pristup je jedinstven i izdvaja Marie Claire od ostalih časopisa na našem tržištu. Kombinacija sadržaja usmerenih na ženska pitanja i drugih originalnih članaka koje priprema tim iskusnih profesionalaca čini Marie Claire Srbija atraktivnim partnerom za oglašivače koji žele društveno odgovorne partnere, koji razumeju i čitaoce i potrebe advertajzinga.

Naš cilj je da svojim čitaocima pružimo najbolje informacije, podstaknemo aktivizam i preporučimo proizvode i usluge koji su u skladu s njihovim vrednostima. Verujemo da je Marie Claire Srbija pravo mesto za oglašivače, a na svoje klijente gledamo kao na poslovne partnere s kojima imamo zajednički cilj – da postignemo obostrani uspeh.

Marie Claire

 

Jasmina Ubiparip, glavna urednica štampanog izdanja Marie Claire-a za Srbiju, smatra veoma značajnim što će magazin u fokus staviti društvene teme koje pritiskaju žene, kako u našoj zemlji, tako i globalno:

- Na veoma konkretan način, kroz kvalitetne tekstove, bavićemo se temama koje tište žene u savremenom društvu, u čitavom spektru, od bezbednosti i nasilja u porodici, preko tabua vezanih za žensko zdravlje, do ekologije i održivosti. I nadam se da će to doneti pozitivan pomak u životima žena u našoj zemlji.

A neće biti zanemarene ni teme koje se tiču mode, kozmetike i lifestylea – Marie Claire je poznat kao brend koji ume da napravi savršen miks suštine i stila.

Jean de Boisdeffre, izvršni direktor Marie Claire International, ističe:

- Izuzetno smo zadovoljni što lansiramo Marie Claire u Srbiji u partnerstvu sa kompanijom Color Media International, jednim od najuglednijih izdavača u zemlji, poznatom po stručnosti, profesionalizmu i rezultatima.

Novim izdanjem ženama iz Srbije pružamo pristup inspirativnim i aspirativnim modnim sadržajima, stručno uređenim i sofisticiranim beauty člancima, a donosimo i inovativne tačke gledišta na globalna i lokalna društvena pitanja.

Magazin Marie Claire trenutno izlazi u 27 zemalja širom sveta i povezuje više od 100 miliona žena. Sa rekordnom posetom od 50 miliona jedinstvenih posetilaca na webu, aktivnim angažovanjem preko 38 miliona pratilaca na društvenim mrežama i 12 miliona čitalaca štampanih izdanja, Marie Claire nastavlja da raste zahvaljujući reakcijama čitalaca i prilagođavajući se zahtevima tržišta.

 

Komentari (0)

Loading