
Najprestižnija nagrada za marketing pripala Plazma Mini Mini kampanji, "Čik prestani da se zabavljaš’’
Kampanja,"Čik prestani da se zabavljaš’’ osvojila je bronzanu nagradu na Effie Awards festivalu, u kategoriji prehrambena industrija, grickalice i dezerti. Kampanju za Plazma Mini-Mini kompanija Bambi kreirala je u saradnji sa agencijom McCann Beograd.
Dobitnici nagrada na prvom Effie Awards Festivalu, najprestižnijem svetskom priznanju za efektivnost u marketingu, proglašeni su 15. juna u hotelu "Radisson Blu Old Mill" u Beogradu.
Plazma je ponosna što svakom novom nagradom potvrđuje svoj neprikosnoveni kvalitet i lidersku poziciju, a najznačajnija nagrada svetskog ranga stigla je upravo na 50. rođendan omiljenog domaćeg brenda.
- Velika je čast da u prvoj godini Effie nagrada, jedna pripadne i Plazma brendu. Ova nagrada je potvrda kako jaki kreativni koncepti i inovativna komunikacija podmlađuju brend i otvaraju vrata mlađoj ciljnoj grupi – tinejdžerima - istakla je Aleksandra Savić, Senior Brend Menadžerka.
Effie Awards festival organizovan je prvi put ove godine u Srbiji, uz podršku udruženja IAA Serbia. Dva srebrn atrofeja i šest bronzanih dodeljeno je najuspešnijim kampanjama realizovanim u periodu od 1. jula 2015. do 31. decembra 2016. godine.
Autor: Story.rs
Foto: Vukašin Veljić
Komentari (0)