Tajna koju mnogi ne žele da znate: Ako ovo stavite u cveće, preporodiće se!
27/04/2024
9h
Ljuske od jaja mogu da se koriste za ovo
Autor: Ana Županjevac | 28/07/2021
Još davne 1899. godine rodila se ideja o brendu koji će pomeriti granice kvaliteta kada je kućna tehnika u pitanju. Upravo tada, Karl Mile (Carl Miele) i Rajnhard Cinkan (Reinhard Zinkann) pokrenuli su porodični biznis proizvodnje uređaja za domaćinstvo, koji će nekoliko decenija kasnije dobiti epitet omiljenog brenda u Nemačkoj. Kompanija Miele je bila toliko sigurna u kvalitet svojih proizvoda da je, pored obećanja “Zauvek bolji”, još 1916. godine na zahtev izdavala 10-godišnju garanciju. Ideja o vrhunskom kvalitetu uređaja nije ostala samo u granicama Nemačke. Brend je rasprostranjen širom sveta kroz sopstveni lanac prodajnih mesta i distributersku mrežu u gotovo 100 zemalja, među kojima je i Srbija. Šta je to što Miele čini tako posebnim i drugačijim, pitali smo generalnog direktora kompanije Miele u Srbiji, Zorana Đurića.
Gospodine Đuriću, šta je to što Miele izdvaja od ostalih brendova?
Miele je, pre svega, sinonim za dug vek trajanja uređaja. Ne samo slučajni uzorak, već apsolutno svaki uređaj koji napusti proizvodnu traku se testira i to za vek eksploatacije od minimum 20 godina, čime nudimo pouzdanost, vrhunski kvalitet bez kompromisa, kao i najsavremenije tehnologije koje pojednostavljuju svakodnevne kućne poslove. U našem fokusu su naši korisnici i vođeni njihovim potrebama, njihovim načinom života i njihovim prioritetima težimo da kreiramo uređaje koji će olakšati njihovu svakodnevicu. Osim slobode koju pružaju, Miele uređaji su predvodnici i kada je u pitanju briga o resursima i zaštita životne sredine. Naizgled male inovacije, poput kraćih ciklusa pranja i više energetske efikasnosti uređaja, čine veliku razliku kada su u pitanju kako održivi razvoj, tako i troškovi domaćinstva.
Šta za Vas znači moto kompanije "Immer besser" (Zauvek bolji)?
Miele oduvek nastoji da pomeri granice kvaliteta na najviši nivo. Način života menja se iz dana u dan, tehnologija prati te promene, a Miele nastoji da svakodnevicu svojih korisnika učini lakšom, prijatnijom i da im uštedi jedan od najvažnijih resursa – vreme. Želimo da budemo saveznik ne samo u jednostavnijem održavanju domaćinstva, već i u poboljšanju kvaliteta života čitavih porodica. Mi redefinišemo pojam izvrsnosti svakog dana i u svakom aspektu našeg poslovanja i tako našim kupcima pružamo jedinstveno iskustvo kupovine, korišćenja i održavanja uređaja koje je na izuzetno visokom nivou. Insistiramo na kvalitetu, u pogledu koga nikada ne pravimo kompromise. To je jedini pristup uz koji je moguće biti i vodeći u segmentu premijum brendova kućnih aparata i “Zauvek bolji”.
Miele je pouzdan partner u svakom domaćinstvu, ali i u razvoju različitih tipova biznisa. Možete li nam reći kome ste saveznik na putu do uspeha?
Imamo mnogo partnera, prijatelja kuće i lepih saradnji u različitim oblastima. Tu su veliki projekti u kojima smo učestvovali poput Porto Montenegro, Portonovi i Dukley resort koji su opremili svoje apartmane našim uređajima, prepoznali naš kvalitet, pouzdanost i odlučili da uz ime svog brenda dodaju premijum brend koji će pružiti vrhunski kvalitet, dizajn i ugođaj njihovim gostima. Ali ništa manje nismo ponosni i na male biznise koji su svoje poverenje pružili upravo našim uređajima i uz nas se razvijaju, rastu i beleže odlične rezultate. Upravo o njima ćemo govoriti u narednim tekstovima iz ovog serijala. Zaista smo ponosni na činjenicu da smo pouzdan saveznik kako u domaćinstvima, tako i u malim i velikim poslovnim projektima.
Tajna koju mnogi ne žele da znate: Ako ovo stavite u cveće, preporodiće se!
27/04/2024
9h
Ljuske od jaja mogu da se koriste za ovo
Održana jubilarna 10. Pro-femina, konferencija magazina "Lepota i zdravlje”
27/04/2024
16h
U organizaciji magazina „Lepota i zdravlje”, u četvrtak 25. aprila, u Palati umetnosti Madlena u Beogradu, održana je jubilarna 10. konferencija Pro-femina
Iskusite čari odmora u luksuznom resortu - Doživite lepotu Istre
26/04/2024
1 dana
Odmor u luksuznom resortu od sada tokom cele godine
Ko je izgubio opkladu? Evo koliko je to koštalo…
26/04/2024
1 dana
Više od decenije Džordž Kluni je ambasador brenda Nespresso, pionira kafe u kapsulama
Zemljače, nije ni čudo što si se razveo od Meline: Sarajlije žestoko oplele po Džinoviću
27/04/2024
4h
Sarajlije o Harisu Džinoviću imale šta da kažu
Vaskrs u domu Seke Aleksić ne može da prođe bez ove torte: Slatka je a pravi se od povrća (FOTO)
27/04/2024
10h
Recept Seke Aleksić za vaskršnji slatki sto odličan je za domaćice početnice
U kasnim noćnim satima: Dragana Mirković uhvaćena u tajnom susretu s poznatim glumcem!
27/04/2024
14h
Dragana Mirković u Beogradu sa posebnim razlogom
Komentari (0)