Lifestyle

Namirnice koje ne goje: Uživajte u ovoj hrani bez griže savesti!

13/09/2020

story

Iako je pravilo da za uspešno mršavljenje moramo da se odreknemo večere, lagana hrana pre spavanja može da olakša dijetu, ali i umiri sistem za varenje. Ovo su namirnice koje ne goje!

Namirnice koje ne goje - Tajna je u ovih osam namirnica koje svi volimo! 

Ako držite dijetu ili samo pazite da unesete što manje kalorija pa preskačete večeru, desiće vam se pomekad da ne možete da zaspite od gladi. To vam neće pomoći da izgubite kilograme, bićete nervozni pa ćete na kraju verovatno posegnuti za nekom hranom koja uopšte nije dobra za mršavljenje. Zato je bolje da se pre spavanja obradujete nekim zalogajem sastavljenim od namirnica koje ne samo da neće otežati gubljenje kilograma nego će vam pomoći u vašem planu mršavljenja. Dakle, postoji hrana koja će vas okrepiti, a neće otežati vaš sistem za varenje.

Nemasni sir

Jedni vole kravlji, drugi kozji, a ni s ostalim varijantama nemasnog sira nećete pogrešiti. Možete ga jesti samog ili napraviti namaz koji ćete namazati na krekere od celih žitarica. Sir s niskim procentom masti bogat je proteinima i amino-kiselinama koje pospešuju gubitak kilograma.

NE PROPUSTITE: Izgledajte kao top model: Namirnice od kojih će vam koža biti blistava i zdrava!

Ćuretina

Ćureći file sa zelenom salatom sigurno će utoliti glad. Ćuretina je sjajan odabir za obrok pre spavanja jer ne sadrži puno kalorija i masti, a zadovoljava sve potrebe za proteinima i mesom.

U namirnice koje ne goje spada i grčki jogurt

Mnogima je mnogo ukusniji od standardnog jogurta. Bogat je probioticima koji smiruju creva, poboljšava varenje i tako olakšava mršavljenje. U njega možete dodati voće po izboru, a odličan izbor su borovnice zato što su pune antioksidansa. Ako vam nemirna creva stvaraju probleme tokom spavanja, grčki jogurt umiriće sistem za varenje i zato ga stručnjaci savetuju osobama koje žele da smršaju.

NE PROPUSTITE: Ove namirnice jedete svi i nemate pojma da vas goje!

yogurtyogurt

Zobena kaša

Omiljeni doručak lako može postati i kvalitetna večera. Zobena kaša najbolja je i najzdravija alternativa raznim pahuljicama koje su pune veštačkih šećera. Zahvaljujući velikom broju nutrijenata koje sadrži, zbog kojih će sigurno utoliti glad, neće vam teško pasti na želudac i lako će se svariti.

Tunjevina

Tunjevina je bogata esencijalnim hranljivim sastojcima koji poboljšavaju opšte zdravlje. Veoma je dobra za mršavljenje, zahvaljujući visokom procentu proteina i relativno malom broju kalorija.

Obiluje fosforom, mineralom koji se nalazi u ćelijskim opnama, kao i selenom, antioksidantnim mineralom koji štiti tkiva od oštećenja.

Sadrži i omega 3 masne kiseline, koje uravnotežuju hormone i podstiču razvoj kolagena. Na taj način, smanjuju upalne procese u telu i dovode do redukcije vodenog celulita.

NE PROPUSTITE: Namirnice za VITKU LINIJU po receptu Dženifer Aniston: TAJNA JE U OVOM DORUČKU!

Zeleno povrće

Većina zelenog povrća sadrži vrlo malo kalorija, a u isto vreme i bogatstvo proteina, pa zato brzo stvara osećaj sitosti. Zato nećete pogrešiti ako pre spavanja pojedete bilo koje zeleno povrće po svom izboru. To mogu biti razne salate ili kuvani brokoli. Možete napraviti i smuti od spanaća, koji može biti vrlo ukusan.

Banana, jogurt i med

Ako baš ne možete da zaspite bez nečeg slatkog, pripremite voćni smuti od banane i jogurta.

Banane i jogurt su namirnice bogate triptofanom, amino-kiselinom koja učestvuje u proizvodnji serotonina. Serotonin, između ostalog, pomaže u regulisanju sna, a njegov nizak nivo u telu povezuje se s nesanicom. Ova kombinacija namirnica će, osim uspavljujućeg efekta, osigurati i vitamine B-kompleksa, kao i minerale kalcijum i magnezijum koji imaju važnu ulogu u opuštanju psihe i mišića. Preporučujemo da banane i jogurt zasladite jednom kašičicom meda koji je prirodni izvor ugljenih hidrata zaslužnih za dobar san.

NE PROPUSTITE: Izbacite ove namirnice iz ishrane i kilogrami će početi da se tope

Najčešće greške s večerom

Preveliki obroci nepovoljno utiču na mršavljenje. Velike količine hrane opteretiće telo pred spavanje, ali i usporiti metabolizam. Umesto toga trebalo bi da večera sadrži uravnotežen odnos proteina i ugljenih hidrata iz povrća. Istraživanja su pokazala da večera bazirana na proteinima uravnotežuje količine šećera u krvi i smanjuje nagle napade gladi tokom noći, čak i na početku sledećeg dana.

Komentari (0)

Loading