Posna torta Mirke Vasiljević uz koju se kilogrami tope kao ludi (FOTO)
02/12/2024
12h
Posna torta Mirke Vasiljević čini čudo za zdravlje
Autor: story.rs/NP | 28/11/2019
70 godina kroz evoluciju sportske torbe
Od hula-hop obruča koje smo nekada vrteli oko struka i thigh master-a za zatezanje butina, sve do danas, kada nam u treniranju obavezno pomažu i tehnološki gedžeti - razvoj tehnologije svakako je uticao na fitnes i tradicionalnu opremu za trening. Tokom godina se takođe drastično menjao i proces nege kože, pa mnoge kompanije iz ove branše nastoje da edukuju potrošače o važnosti brige o koži nakon treninga.
Vodeći švedski brend u oblasti lepote i fitnesa FOREO proučio je i ponašanje ljudi koji redovno treniraju i načine na koje svaka inovacija menja metode vežbanja u 21. veku. Da li su u pitanju digitalne aplikacije koje vežbači skinu da bi pratili svoj napredak tokom treninga ili uređaji koje nose sa sobom u sportskim torbama – različite decenije donosile su različitu opremu u torbama za trening od 1950. godine do danas.
Pedesete godine bile su u duhu ritmičkih vežbi, jumping jack-a i hula-hopa. Kada je hula-hop po prvi put pušten u prodaju u SAD-u, prodato je više od 100 miliona primeraka i obruč je vrlo brzo postao prvi izbor kada je u pitanju vežbanje.
Dok su šezdesete godine uzele maha, pojasevi za mršavljenje su već uveliko bili popularni, baš kao i verovanje da ljudi na ovaj način mogu izgubiti kilograme, povećaju tonus mišića i poboljšaju cirkulaciju. I dok danas vežbači u teretanama i dalje rade na tome da ojačaju mišiće i poboljšaju cirkulaciju, kako godine prolaze primećujemo da se pojavljuju i mnogi trendovi brige o licu i koži, isto koliko o telu.
Sedamdesete godine poželele su dobrodošlicu jazzercise-u – kombinaciji plesa, džeza i baleta, pilatesa, joge i kik-boksa. Jedini potreban komad opreme bio je uzak triko u bezbroj različitih neon nijansi.
Kako su pristizale osamdesete, sve je bilo u znaku aerobika koji je izmislio dr Kenneth Cooper iz NASA, a koji je popularizovala glumica Jane Fonda. Grejači, trake za kosu i Sony vokmen postali su osnovni deo opreme za trening.
Kada su došle devedesete, činilo se da je svet postao zasićen fazom grupnih vežbi i, umesto toga, postao opsednut spravama za vežbanje kod kuće. Korak dalje bio je i thigh master – izum za zatezanje butnih mišića. Samo u prvoj godini lansiranja, 1991. godine, uređaj je prodat u 6 miliona primeraka i postao obavezan deo treninga. Da li je korišćen u teretani ili kod kuće – svakako je zaslužio titulu najvećeg i najčudnijeg sportskog aksesoara devedesetih.
Sa dolaskom 2000-ih godina, promenile su se mnoge navike kada je u pitanju trening, pa je deo svake sportske torbe bila i neka vrsta pametnog telefona sa najnovijim fitnes ili lifestyle aplikacijama. Na primer, FitBit koji je lansiran 2007. godine, brzo je postao aksesoar koji nose mnogi ljubitelji sporta jer je zgodan za nošenje na ruci. A onda su ovakve tehnološke novine, koje se mogu lako mogu nositi i tokom treninga, postale norma tokom ove decenije.
Nove tehnologije su napravile revoluciju u mnogim industrijama, pa ni sportske aktivnosti nisu izuzetak. Danas vežbači zahtevaju proizvode i aksesoare koji su svakodnevni deo njihovog života, pa je postalo sasvim uobičajeno da vidimo pametne beauty gedžete, kakav je LUNA play plus uređaj za čišćenje lica, u torbama odmah pored proteinskih šejkova i energetskih čokoladica.
- Tokom godina, posmatrali smo drastične promene u navikama onih koji redovno treniraju, od smanjenja sportske torbe do napretka tehnologije koju maksimalno i veoma posvećeno koriste. Takođe smo primetili da ljudi sada shvataju da, dok su brinuli o izgledu svog tela, nisu obraćali pažnju na svoju kožu, odnosno svoje lice. Niko ne želi odlično izvajano telo ako kvalitet njihove kože nije na istom nivou. Uz FOREO LUNA liniju proizvoda, nastojimo da izjednačimo brigu o sebi i brigu o koži, sa uređajima koji odgovaraju svima i laki su za upotrebu, a izuzetno delotvorni. U tome smo uspeli i sada vidimo naše uređaje u sportskim torbama širom sveta - zaključila je Anja Zlatarov Latinčić, menadžer za komunikacije brenda FOREO.
Sa promenom sportske opreme, dolaze i promene u percepciji celokupnog zdravlja, pa je negovana koža postala jedan od prioriteta. Osvežite svoje lice nakon svakog vežbanja i neka beauty gedžeti postanu vaši neizostavni partneri u treningu.
Posna torta Mirke Vasiljević uz koju se kilogrami tope kao ludi (FOTO)
02/12/2024
12h
Posna torta Mirke Vasiljević čini čudo za zdravlje
Fashion Company u okviru akcije Black Friday nudi preko 40 brendova na popustu
30/11/2024
2 dana
Ovo je preko 40 brendova koji su se našli na Fashion Company Black Friday popustu
Jelka Tanje Vojtehovski ručno izrađena: Samo jedna takva postoji na svetu (FOTO)
30/11/2024
2 dana
Dom Tanje Vojtehovski svakim danom sve je lepši
Čolina mlađa ćerka predstavila dečka: Da li vam liči na Zdravka kad je bio mlađi? (FOTO)
02/12/2024
9h
Dečko Lare Čolić veoma je zgodan
Posna torta Mirke Vasiljević uz koju se kilogrami tope kao ludi (FOTO)
02/12/2024
12h
Posna torta Mirke Vasiljević čini čudo za zdravlje
Dve frizure koje žene iznad 50 čine mlađim: Pristaju svim tipovima kose i daju eleganciju
02/12/2024
13h
Frizura koja podmlađuje pravo je rešenje za dame +50