Ceca u pantalonama koje vizuelno skraćuju noge: Ni potpetice od 12 cm nisu pomogle
22/10/2024
1 dana
Farmerke Cece Ražnatović vizuelno skraćuju noge
Autor: Teodora Vukovic | 30/05/2024
Nova kolekcija Jelene Đukanović ekskluzivno predstavljena na Adria Summitu
Na prestižnom događaju Adria Summit, koji je okupio više od 400 poslovnih lidera iz celog sveta, istakla se i modna revija Jelene Đukanović, dizajnerke koju su fanovi mode zapamtili nakon što su njeni radovi završili na naslovnici veb-izdanja italijanskog Voga.
Svet mode s nestrpljenjem je iščekivao reviju Jelene Đukanović i njene kolekcije "Inner Voice" koja je osvojila srca kako domaćih, tako i internacionalnih ljubitelja mode, koji su imali priliku da prisustvuju nesvakidašnjem modnom događaju prožetom energijom i kreativnošću.
„Kolekcija predstavlja odu lepoti prihvatanja unutrašnje istine, objedinjenoj sa suštinom moderne ženstvenosti u njenom najčistijem obliku. Svaki komad kolekcije svedoči o nevidljivim narativima, dok naziv “Inner Voice” predstavlja simfoniju urbane sofisticiranosti”, rekla je Jelena.
Modna revija, koja je održana u Lounge Golf klubu Kempinski Adriatic hotela, bila je spektakularna, posebno jer su na pisti bili čuveni slovenački top-modeli koji su s lakoćom nosili komade iz kolekcije. Za frizuru modela bio je zadužen frizerski salon „Sonja” iz Umaga. Samoj reviji prisustvovala su i neka od najpoznatijih imena modne industrije, a među njima je bio i Ašok Murti, čuveni stilista, čija je prisutnost samo dodatno podigla atmosferu događaja.
Svakim korakom revija je pokazivala da je moda ne samo izraz stila i trendova, već i dubokog emocionalnog i kreativnog iskustva koje je mlada dizajnerka uspela da dočara tokom trajanja celog eventa.
Za muzičku podlogu revije bila je zadužena poznata manekenka i di-džejka Nadežda Dimitrijević, koja je bila neizostavan deo revije. Ona je nosila komade iz kolekcije na pisti, a potom je svojom muzikom i energijom dodatno začinila after-party nakon revije, što je dovelo do savršenog spoja mode i zabave.
Ova revija je imala poseban značaj za Jelenu Đukanović, jer je označila početak nove faze u njenoj karijeri. Svi komadi iz kolekcije "Inner Voice" su sada dostupni u limitiranoj seriji na sajtu jelenadjukanovic.com, što je dodatno oduševilo ljubitelje mode.
Modna revija Jelene Đukanović na Adria Summitu je bila kombinacija umetnosti, muzike i stila, čineći je jednim od najzapaženijih događaja ove godine u svetu mode.
Vrhunac elegancije
Pored modne revije, na Adria Summitu održana je i gala večera u prelepom ambijentu Kempinski Palace u Portorožu. Večera je je vrhunac elegancije i sofisticiranosti. Atmosferu je dodatno ulepšao bend Decade, koji je svojim prefinjenim nastupom na saksofonu i klavijaturama oduševio sve prisutne. Izvodili su poznate obrade omiljenih pesama, dodajući poseban šarm događaju.
Gosti su uživali u pažljivo odabranim vinima vinarije Matijašević, čiji bogati i elegantni ukusi savršeno su se uklopili s raskošnom večerom. Pored muzike i vrhunskih vina, prisutni su imali priliku da uživaju u sofisticiranom 4- course meniju, koji je dodatno istakao kvalitet i kreativnost kulinarskog tima Kempinski Palace hotela.
Gala večera na Adria Summitu pružila je gostima priliku da se opuste i uživaju u izvanrednom ambijentu, stvarajući nezaboravne uspomene.
Na ovogodišnjem Adria Summitu održan je izuzetno zanimljiv panel pod nazivom "Kings of Conferences - Event Industry Digital Strategies". Diskusiju je moderirala Martina Sokač Saraga iz MSS PULS-a, dok su u ulozi panelista bili Zoran Torbica, organizator Adria Summita, Tomo Ricov, suosnivač Weekend Media Festivala, i Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe.
Martina je otvorila panel pitanjem upućenim Zoranu Torbici o tome da li je danas lakše organizovati konferenciju nego pre 20 godina, s obzirom na razvoj komunikacijskih kanala, promocije i izvora informacija. Torbica je naglasio da je situacija slična kao i ranije, ali s ključnom razlikom u postojanju interneta. Na dodatno pitanje da li je danas ipak lakše, odgovorio je: „Pre je bilo jednostavnije. Postojao je kafić 'Cvetić' u Beogradu gde se sve dešavalo. Bio je to kao današnji Facebook – prolaziš kroz grupe ljudi i deliš informacije. Danas je komplikovanije jer imamo mnogo komunikacionih kanala, PR...”
Martina je zatim pitala Tomu Ricova kako je uspeo da napravi najzabavniju konferenciju u regionu, misleći na Weekend Media Festival. Ricov je sa osmehom otkrio: „Mislim da imam magičnu formulu. Naš festival se održava u najlepšem gradu u Hrvatskoj, tokom leta, i okuplja pametne i interesantne ljude koji razgovaraju o važnim temama u opuštenoj atmosferi. Svi se dobro zabavljaju, ali to nije jedini razlog za dolazak. Ljudi dolaze i zbog prilike za networking i sticanje novih znanja.”
Na kraju, Martina je upitala Roberta Čobana koliko je važno prepoznati pravu priliku i delovati u pravom trenutku. Podsetila ga je na njegovu posetu SAD pre 30 godina tokom izbora, kada je bio politički novinar. Čoban je podelio svoju priču: „Godine 1994. kada sam otišao u SAD, u Hrvatskoj i Bosni je bio rat, u Srbiji hiperinflacija. Magazin 'Svet' je pisao o svemu tome. U SAD sam pratio prvu godinu mandata Bila Klintona. Bio je to za mene kao političkog novinara najvažniji događaj, ali u sobi gde smo to gledali bilo je samo pet novinara. U drugoj sobi, gde se pratila afera Majkla Džeksona 'Neverland', bilo je 100 ljudi. Tada sam shvatio da obične ljude zanimaju takve priče. Tako smo promenili koncept magazina iz političkog u zabavni. Nakon velike ekonomske krize 2008. godine i pojave pametnih telefona 2007. godine, medijska industrija je bila pod pritiskom. Zato smo 2013. godine odlučili da uđemo i u event industriju.”
Panel je pružio uvid u promene i izazove u organizaciji konferencija, kao i ulogu digitalnih strategija u savremenom svetu događaja. Učesnici su podelili svoja bogata iskustva i pokazali kako se prilagoditi i napredovati u dinamičnom okruženju industrije događaja.
Adria Summit još jednom je potvrdio svoj status ključnog događaja za poslovnu zajednicu regiona. Kroz raznovrsne panele, radionice i neformalna druženja, stvoreni su temelji za buduće poslovne poduhvate i saradnje, posebno u kontekstu približavanja američkom tržištu i usvajanja najnovijih tehnologija. Inicijativa za formiranje Adria Poslovne Komore predstavlja značajan korak ka daljem osnaživanju regionalne ekonomije i povezivanju sa globalnim tržištima.
Ceca u pantalonama koje vizuelno skraćuju noge: Ni potpetice od 12 cm nisu pomogle
22/10/2024
1 dana
Farmerke Cece Ražnatović vizuelno skraćuju noge
Ova boja svaki komad čini LUKSUZNIM I SKUPIM, Sloboda i Anastasija je obožavaju
21/10/2024
2 dana
Najmodernija boja sezone omiljena mnogim damama
Videlo se da je teško bolestan: Poslednja fotografija bivšeg muža Snežane Savić, za ruku ga drži ona
24/10/2024
21 min
Poslednja fotografija Dragoslava Lazića ukazivalo je da je reditelj veoma loše
Preminuo reditelj Dragoslav Lazić, ćerka Anita slomljena: Do poslednjeg daha bio je zaigrani dečak
24/10/2024
54 min
Preminuo Dragoslav Lazić
Saša Popović u studiju Granda: Kolege ne kriju oduševljenje
23/10/2024
12h
Zdravstveno stanje Saša Popovića - detalji
20 godina je živela u kući Petra Graša: Zavirite u dom Danijele Martinović (FOTO)
23/10/2024
15h
Dom Danijele Martinović prava oaza luksuza
Brat Sergeja Trifunovića jednim gestom otkrio šta misli o snaji: Posle ovih reči sve je jasno
23/10/2024
17h
Brat Sergeja Trifunovića oglasio se nakon skandala
Komentari (0)