Ni crne, ni braon, ni boje kože: Hulahopke ove boje su hit zime, nose ih svi i svuda
12/12/2024
4h
Hulahopke su nezaobilazan deo svakog zimskog stajlinga
Autor: Teodora Vukovic | 13/11/2024
Influenserka i preduzetnica koja će svojim modnim brendom "Famous" zatvoriti manifestaciju Fashion Selection kaže da ne voli da prati trendove, kako uživa u tome da spaja nespojivo, a da je kvalitet garderobe iza koje stoji na prvom mestu
„Famous”, brend koji je osnovala preduzetnica i influenserka Sofija Šašić 2021. godine brzo je postao prepoznatljiv po svojoj inovativnoj modi, fokusirajući se na izradu visokokvalitetne odeće za žene i muškarce. Njihovi dizajni spajaju eleganciju i funkcionalnost, pružajući savremene kolekcije koje prate najnovije svetske modne trendove, dok istovremeno obezbeđuju udobnost i stil za svakodnevno nošenje. S pažnjom posvećenom detaljima i izboru materijala, „Famous” se izdvojio kao simbol modernog luksuza i pristupačne mode za sve prilike. Svi koji vole Sofijin brend imaće priliku da pogledaju reviju nove kolekcije 25. novembra u hotelu Hajat, na zatvaranju modne manifestacije "Fashion Selection".
S popularnom influenserkom koja ne sledi modna pravila, već svoj poriv ka lepom razgovaramo o njenom brendu i načinu oblačenja.
Kako biste opisali vas modni stil?
- Moj modni stil je veoma raznovrstan. Ne volim da pratim trendove, više volim da sam trendseter koji će spojiti nespojivo i uživati u tome.
Da li volite da spajate naizgled nespojive komade i da li je potrebna doza modne hrabrosti za to?
- Obožavam. To je možda i najveća karakteristika mog modnog izražaja. Volim, recimo, udobnost dobrog duksa i visoke potpetice ili spoj dobre haljine s nekom ravnom obućom i još mnogo mnogo takvih kombinacija.
Mnogi opisuju odeću vašeg brenda kao spoj elegancije i funkcionalnosti, šta je vama najbitnije u osmišljavanju kolekcija?
- Važno mi je da svaka kolekcija, pored primarne funkcionalnosti, bude i jedinstvena, zanimljiva, da po nečemu bude posebna. Na taj način svaki put možete naći nešto baš za vas.
Koliko su vam, pored krojeva, važni materijali?
- Materijali su mi možda i najvažniji faktor. Kvalitet je nešto što me prati od početka i prepoznatljivi smo po tome, jer bez obzira na sve, moj cilj je da u mojim komadima uživate dugo.
Postali ste prvi brend odeće koji se prodaje preko poznate platforme Ananas, koliko je to uticalo povoljno na prodaju odeće vašeg brenda?
- Na to sam veoma ponosna. Srećna sam što smo prvi na platformi i što su to korisnici prepoznali.
Kome je namenjena odeća vašeg brenda, kakvi su vaši klijenti? Jesu li moderni ili im je, osim dizajna, podjednako bitan i kvalitet?
- Moji klijenti su bukvalno ljudi od 5 do 105 godina, i to je prelepo. Da, i školarci, i mlade devojke, i momci, kao i zrelije dame, uživaju u tom dizajnu koji je zanimljiv i jedinstven i, možda još važnije - uživaju u tom kvalitetu.
Da li članovi vaše porodice i vaše prijateljice rado nose odeću vašeg brenda?
- Naravno, oni su moja najveća podrška i vetar u leđa i tu su od prvog dana. Bez njih bi ovo sve išlo dosta teže.
Ni crne, ni braon, ni boje kože: Hulahopke ove boje su hit zime, nose ih svi i svuda
12/12/2024
4h
Hulahopke su nezaobilazan deo svakog zimskog stajlinga
Jedna stilska greška čini da izgledate čak 10 godina starije
09/12/2024
3 dana
Izbor odeće može mnogo da otkrije
Ko je devojka sa kojom Dejan Stanković čeka dete posle razvoda
12/12/2024
15 min
Devojka Dejana Stankovića trudna
Dragana Mirković vilu prodala kolegi, svi zaneme kad vide jedan detalj - to je čisto zlato
12/12/2024
3h
Vila Dragane Mirković prodata
Kako da ispunite novogodišnju listu želja?
12/12/2024
7h
Keš kredit AIK Banke kada poželite da sami budete Deda Mraz
Komentari (0)