
Posle 40 godina braka Bilja Jevtić neće više da ćuti: Istina o svađama sa Acom iza zatvorenih vrata
18/09/2025
22 min
Brak Bilje Jevtić i Ace Ilića interesantna je tema za javnost
„Famous”, brend koji je osnovala preduzetnica i influenserka Sofija Šašić 2021. godine brzo je postao prepoznatljiv po svojoj inovativnoj modi, fokusirajući se na izradu visokokvalitetne odeće za žene i muškarce. Njihovi dizajni spajaju eleganciju i funkcionalnost, pružajući savremene kolekcije koje prate najnovije svetske modne trendove, dok istovremeno obezbeđuju udobnost i stil za svakodnevno nošenje. S pažnjom posvećenom detaljima i izboru materijala, „Famous” se izdvojio kao simbol modernog luksuza i pristupačne mode za sve prilike. Svi koji vole Sofijin brend imaće priliku da pogledaju reviju nove kolekcije 25. novembra u hotelu Hajat, na zatvaranju modne manifestacije "Fashion Selection".
S popularnom influenserkom koja ne sledi modna pravila, već svoj poriv ka lepom razgovaramo o njenom brendu i načinu oblačenja.
Miloš Miletić
Kako biste opisali vas modni stil?
- Moj modni stil je veoma raznovrstan. Ne volim da pratim trendove, više volim da sam trendseter koji će spojiti nespojivo i uživati u tome.
Da li volite da spajate naizgled nespojive komade i da li je potrebna doza modne hrabrosti za to?
- Obožavam. To je možda i najveća karakteristika mog modnog izražaja. Volim, recimo, udobnost dobrog duksa i visoke potpetice ili spoj dobre haljine s nekom ravnom obućom i još mnogo mnogo takvih kombinacija.
Mnogi opisuju odeću vašeg brenda kao spoj elegancije i funkcionalnosti, šta je vama najbitnije u osmišljavanju kolekcija?
- Važno mi je da svaka kolekcija, pored primarne funkcionalnosti, bude i jedinstvena, zanimljiva, da po nečemu bude posebna. Na taj način svaki put možete naći nešto baš za vas.
Miloš Miletić
Koliko su vam, pored krojeva, važni materijali?
- Materijali su mi možda i najvažniji faktor. Kvalitet je nešto što me prati od početka i prepoznatljivi smo po tome, jer bez obzira na sve, moj cilj je da u mojim komadima uživate dugo.
Postali ste prvi brend odeće koji se prodaje preko poznate platforme Ananas, koliko je to uticalo povoljno na prodaju odeće vašeg brenda?
- Na to sam veoma ponosna. Srećna sam što smo prvi na platformi i što su to korisnici prepoznali.
Kome je namenjena odeća vašeg brenda, kakvi su vaši klijenti? Jesu li moderni ili im je, osim dizajna, podjednako bitan i kvalitet?
- Moji klijenti su bukvalno ljudi od 5 do 105 godina, i to je prelepo. Da, i školarci, i mlade devojke, i momci, kao i zrelije dame, uživaju u tom dizajnu koji je zanimljiv i jedinstven i, možda još važnije - uživaju u tom kvalitetu.
Miloš Miletić
Da li članovi vaše porodice i vaše prijateljice rado nose odeću vašeg brenda?
- Naravno, oni su moja najveća podrška i vetar u leđa i tu su od prvog dana. Bez njih bi ovo sve išlo dosta teže.
Posle 40 godina braka Bilja Jevtić neće više da ćuti: Istina o svađama sa Acom iza zatvorenih vrata
18/09/2025
22 min
Brak Bilje Jevtić i Ace Ilića interesantna je tema za javnost
Bajka za malog Alekseja: Sofija i Luka su se baš potrudili da sinu ulepšaju divan dan FOTO
18/09/2025
2h
Sin Sofije Milošević i Luke Jovića napunio pet godina
Darko Lazić otvorio dušu: Umoran sam, razmišljam o kraju…
18/09/2025
3h
Izjava Darka Lazića rastužila mnoge
Ni na dan venčanja je nije štedela: Svekrva je od Brene zahtevala jedno, i danas se seća njenih reči
18/09/2025
4h
Svekrva Lepe Brene na dan venčanja od Brene je tražila jedno
Komentari (0)