Horoskop za 3. novembar: Rakovi pod naletom emocija, Škorpijama stiže ponuda koja se ne odbija
02/11/2025
9h
Horoskop za 3. novembar 2025. godine
„Famous”, brend koji je osnovala preduzetnica i influenserka Sofija Šašić 2021. godine brzo je postao prepoznatljiv po svojoj inovativnoj modi, fokusirajući se na izradu visokokvalitetne odeće za žene i muškarce. Njihovi dizajni spajaju eleganciju i funkcionalnost, pružajući savremene kolekcije koje prate najnovije svetske modne trendove, dok istovremeno obezbeđuju udobnost i stil za svakodnevno nošenje. S pažnjom posvećenom detaljima i izboru materijala, „Famous” se izdvojio kao simbol modernog luksuza i pristupačne mode za sve prilike. Svi koji vole Sofijin brend imaće priliku da pogledaju reviju nove kolekcije 25. novembra u hotelu Hajat, na zatvaranju modne manifestacije "Fashion Selection".
S popularnom influenserkom koja ne sledi modna pravila, već svoj poriv ka lepom razgovaramo o njenom brendu i načinu oblačenja.
Miloš Miletić
Kako biste opisali vas modni stil?
- Moj modni stil je veoma raznovrstan. Ne volim da pratim trendove, više volim da sam trendseter koji će spojiti nespojivo i uživati u tome.
Da li volite da spajate naizgled nespojive komade i da li je potrebna doza modne hrabrosti za to?
- Obožavam. To je možda i najveća karakteristika mog modnog izražaja. Volim, recimo, udobnost dobrog duksa i visoke potpetice ili spoj dobre haljine s nekom ravnom obućom i još mnogo mnogo takvih kombinacija.
Mnogi opisuju odeću vašeg brenda kao spoj elegancije i funkcionalnosti, šta je vama najbitnije u osmišljavanju kolekcija?
- Važno mi je da svaka kolekcija, pored primarne funkcionalnosti, bude i jedinstvena, zanimljiva, da po nečemu bude posebna. Na taj način svaki put možete naći nešto baš za vas.
Miloš Miletić
Koliko su vam, pored krojeva, važni materijali?
- Materijali su mi možda i najvažniji faktor. Kvalitet je nešto što me prati od početka i prepoznatljivi smo po tome, jer bez obzira na sve, moj cilj je da u mojim komadima uživate dugo.
Postali ste prvi brend odeće koji se prodaje preko poznate platforme Ananas, koliko je to uticalo povoljno na prodaju odeće vašeg brenda?
- Na to sam veoma ponosna. Srećna sam što smo prvi na platformi i što su to korisnici prepoznali.
Kome je namenjena odeća vašeg brenda, kakvi su vaši klijenti? Jesu li moderni ili im je, osim dizajna, podjednako bitan i kvalitet?
- Moji klijenti su bukvalno ljudi od 5 do 105 godina, i to je prelepo. Da, i školarci, i mlade devojke, i momci, kao i zrelije dame, uživaju u tom dizajnu koji je zanimljiv i jedinstven i, možda još važnije - uživaju u tom kvalitetu.
Miloš Miletić
Da li članovi vaše porodice i vaše prijateljice rado nose odeću vašeg brenda?
- Naravno, oni su moja najveća podrška i vetar u leđa i tu su od prvog dana. Bez njih bi ovo sve išlo dosta teže.
Horoskop za 3. novembar: Rakovi pod naletom emocija, Škorpijama stiže ponuda koja se ne odbija
02/11/2025
9h
Horoskop za 3. novembar 2025. godine
Ne treba mi veštačka inteligencija, sve znam: Rada Manojlović ne koristi ChatGPT iz inata
02/11/2025
10h
Pevačica Rada Manojlović otkrila je da ne koristi ChatGPT niti bilo kakvu veštačku inteligenciju, i to — iz čistog inata. Kako kaže, uvek ide kontra sveta i ne voli da radi ono što svi drugi rade.
02/11/2025
13h
Razlika u godinama između Jelene Tomašević i Ivana Bosiljčića je ovolika
Otkinuo se deo mene! Ispovest Ekstra Nene koja slama srce: Kad god je njen rođendan, odem na groblje
02/11/2025
16h
Tuga Ekstra Nene neizmerna je
Komšije Duška Tošića iz Orlovata: Stopirao je sa samo 9 godina, otac mu je bio siromašan
02/11/2025
18h
Komšije Duška Tošića iz rodnog Orlovata otkrile su kakav je poznati fudbaler van terena. Iako godinama živi u Beogradu, Duško često posećuje svoje selo, a meštani za njega imaju samo reči hvale
Komentari (0)