Moda

Roze torbica se vraća na velika vrata i doživela je modni preobražaj

Roze torbica se vraća na velika vrata i doživela je modni preobražaj

NazariyKarkhut/Getty images

Trendi povratak modi 2000-ih ne jenjava – komadi inspirisani početkom milenijuma i dalje osvajaju modne piste, društvene mreže i garderobere dama. Ovog puta, u centru pažnje našla se roze torbica – simbol glamura i bezbrižnosti.

Povratak jednostavnijem vremenu

Poslednjih nekoliko godina sve češće se vraćamo estetici kasnih devedesetih i ranih dvehiljaditih. Moda 2000-ih, nekada sinonim mladosti i zabave, danas doživljava renesansu – kao način da povratimo lakoću i optimizam.

Pročitajte:Zaboravite krem, crnu i sivu: Najmodernija boja za zimu je moćna ljubičasta

Ovaj trend nije zaobišao nijednu industriju – film donosi rimejk za rimejkom, muzičari eksperimentišu sa zvukom tog vremena, a frizure, šminka i moda slavnih ikona poput Paris Hilton ponovo su u fokusu. Čak i reklame sve češće koriste „old school” efekat blica i zrnatih fotografija – baš kao nekad.

Kada je moda bila igra

Kraj devedesetih i početak dvehiljaditih bili su vreme kada moda nije bila diktirana algoritmima, već željom da se izrazimo. Farmerke niskog struka, mini topovi, sjaj, šljokice i – naravno – male torbice bile su must-have. Sve je bilo pomalo naivno, ali upravo ta spontanost danas budi nostalgiju.

Posle godina stresa, brzog tempa i digitalnog pritiska, ljudi traže odmor i nešto poznato. A moda 2000-ih nudi upravo to – povratak bezbrižnosti i jednostavnosti.

Lightfactoryi/iStock / Getty Images Plus

 

 

Roze torbica – novi stari simbol glamura

Na revijama za jesen-zimu 2025/2026, roze torbe bile su svuda.

Danas, roze torbica nije kopija one iz 2003. – umesto sjaja i velikih logotipa, dizajneri stavljaju akcenat na formu i kvalitet materijala. To je zrelija, svedenija verzija tog stila – i zato deluje tako savremeno.

Moda kao način da se osetimo bolje

Povratak estetici 2000-ih nije samo modna pojava, već i psihološki odgovor na današnji tempo života. Manje je pritiska, a više pažnje posvećuje se udobnosi. Taj period nas podseća da je u redu usporiti, zabaviti se i ne shvatati sve preozbiljno.

 

Komentari (0)

Loading