Moda

Prvi Digital Fashion Week/Serbia u novembru

Prvi Digital Fashion Week/Serbia u novembru

Serbia Fashion Week i Color Media Communication potpisali su ugovor o pokretanju novog brenda pod imenom: Digital_Fashion_Week , a Prva stoprocentna digital manifestacija ovog tipa u regionu održaće se u novembru mesecu ove godine i biće posvećena srpskim dizajnerima kao i gostima iz brojnih stranih zemalja.

Ovaj događaj se organizuje u saradnji sa digitalnom platformom International Digital Fashion Week .

Nakon Digital_Fashion_Week/Serbia u planu su manifestacije u ostalim državama regiona.

Pored dizajnera koji će predstaviti svoje nove kolekcije kroz petominutne video-priloge, gledaoci će imati prilike da čuju i vide brojne poznate ličnosti, kratke panel-diskusije o aktuelnim temama iz modne industrije, kao i predstavljanja turističkih potencijala gradova i regiona.

International Digital Fashion Week ( IDFW ) je globalna digitalna platforma, nedavno osnovana u SAD.

Prvi je i jedini digitalni fashion week u svetu, nastao kao potreba modne industrije da opstane i preživi krizu koju je izazvala pandemija virusa Kovid-19.

IDFW se emituje na globalnom nivou putem FNL Network platforme i dostupan je worldwide putem smart TV u domaćinstvima, mobilnih uređaja, Roku TV , Amazon Fire TV , Apple TV , Android TV , Android devices i svih iOS uređaja.

Kao regionalni lider kada je reč o modnim manifestacijama, Svetlana Horvat, direktorka Serbia Fashion Week -a je potpisala ugovor o strateškom partnerstvu sa IDFW i postala ekskluzivni zastupnik za sve zemlje SEE : Srbija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Albanija, Hrvatska, Slovenija, Grčka, Severna Makedonija, Crna Gora, Rumunija, Turska, Moldavija i Mađarska).

– Već 5. septembra je lansiran prvi " International Digital Fashion Week " na kome su učestvovali talentovani dizajneri iz Srbije, ali i cele Jugoistočne Evrope posredstvom ovog značajnog ugovora koji smo potpisali. Preko 300.000.000 gledalaca širom planete posredstvom digitalnih platformi, tv ekrana, društvenih mreža i play store platformi su pratili predstavljanje novih kolekcija 100+ dizajnera iz celog sveta. Svetski mediji su nazvali lansiranje IDFW "epskim događajem" koje obeležava "početak nove ere" modne industrije, kaže Svetlana Horvat.

Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe i direktor Color Media Communications napominje da se "migracija" događaja na digitalne platforme proces koji je pandemija samo ubrzala, navodeći da ćemo u budućnosti mnoge događaje održavati isključivo na ovakav način.

– Od aprila do danas održali smo čak 11 onlajn-konferencija i za ovakav način rada pokazali su interesovanje i gledaoci i kompanije i brendovi koji su bili pokrovitelj događaja! Ugovor koji smo potpisali sa Svetlanom Horvat i njenim Serbia Fashion Week -om deo je tog procesa i naše opredeljenosti da koncept " digital first " bude naša strateška orijentacija u budućnosti – rekao je Robert Čoban.

Komentari (0)

Loading