Isprobajte i uverite se u kvalitet Miele uređaja u novootvorenom Experience centru u Novom Sadu
19/04/2024
18h
Otvoren ekskluzivni Miele Experience Centar u Novom Sadu
Autor: Tamara Roksandić | 24/04/2019
Ako još uvek niste čuli za Mindscapes ili bili polaznik jedne od njihovih radionica sada je pravi trenutak!
Širom sveta poznati marketinški eksperti iz Izraela, u okviru modula Direct Media Akademije, koja se održava od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, održaće specijalnu radionicu posle koje više ništa nije kao pre - tako barem kažu polaznici njihovih treninga.
Beograd će imati priliku da upozna Ravida Kuperberga, jednog od kreativnih umova iz ove organizacije. Ravid je za polaznike modula Direct Media Akademije pripremio radionicu pod nazivom Cracking the Codes of Creativity and Innovation ili Kako se dešifruju kreativno i inovativno. Četvoročasovna radionica ponudiće konkretne i moćne alate kojima se otkrivaju obrasci inovativnog i kreativnog razmišljanja.
Inače, pod imenom Mindscapes stoji razrađeni sistem treninga, a njihove metode su alati kreirani analiziranjem najinovativnijih i najkreativnijih nagrađivanih kampanja iz celog sveta. Klijenti su im najveće svetske kompanije i brendovi, a njihov uspeh opravdava tridesetak kanskih Lavova, kao i 3 Grand Prix Lion nagrada koji su osvojili upravo polaznici Mindscapes radionica!
Ravid Kuperberg često drži centralna predavanja i obuke na najvećim međunarodnim marketinškim festivalima, pa i na prestižnom festivalu kreativnosti u Kanu. Osim na radionici, Ravid će biti i predavač na Festivalskom danu Direct Media Akademije koji se održava 30. maja, gde će govoriti o pojmu „StoryTeching“ odnosno o upotrebi tehnologija u marketingu.
Pod sloganom “Nova era komunikacija”, trodnevna Direct Media Akademija koju organizuje DIRECT MEDIA United Solutions, bavi se temama transformacije medija, novim tehnologijama i inovativnim menadžmentom.
Za Mindscapes radionicu svi zainteresovani mogu da se prijave odabirom jednog od dva modula:
Modul “Novi svet medija”, odgovara na pitanja o budućnosti televizije, digitala, društvenih mreža, kao i o ulozi podataka u komuniciranju.
Modul “Novi brending - Hokus pokus”, predstavlja novi koncept brendinga i polaznicima daje okvir i alate za tranziciju u inovativne forme strategije brenda.
Festivalski dan akademije, rezervisan je za niz predavanja svetskih i domaćih imena iz industrije advertajzinga i iz drugih, usko povezanih branši.
Rane prijave traju do 1. maja putem sajta www.directmediacademy.com. Studenti imaju poseban popust, a prihod od prodaje kotizacija biće uplaćen u humanitarne svrhe. Prihod sa prošlogodišnje akademije doniran je NURDOR-u.
Ovogodišnja Direct Media Akademija posvećena je obeležavanju 500 godina od smrti simbola renesansne ere, svestranog genija i vizionara – Leonarda da Vinčija.
Zakoračite u novu eru komunikacija!
Prijavite se na www.directmediacademy.com
Isprobajte i uverite se u kvalitet Miele uređaja u novootvorenom Experience centru u Novom Sadu
19/04/2024
18h
Otvoren ekskluzivni Miele Experience Centar u Novom Sadu
Delta Auto grupa otvorila najsavremeniji multibrend servisni centar u zemlji
18/04/2024
1 dana
Delta Auto grupa, koja zastupa brendove BMW, MINI, Honda, Maserati i KTM, predstavila je najsavremeniji multibrend servisni centar u zemlji koji od sada možete posetiti u ulici Omladinskih brigada 33a, na Novom Beogradu.
Nina i Nela Pena: Ispunjenje našeg sna
18/04/2024
1 dana
Ove godine sestre Nina i Nela Pena slave deseti rođendan svog brenda „Penna atelier”
Dobri moj Ogi: 15 godina su bili u braku, a nakon razvoda Bojana mu se javno obratila
19/04/2024
9h
Bivši suprug Bojane Janković ne može da dođe sebi od šoka
Poslednja objava Bojane Janković bila je upućena NJOJ: Srce da prepukne (FOTO)
19/04/2024
9h
Bojana Janković pronađena mrtva u svom domu
Beživotno telo voditeljke Bojane Janković pronađeno u stanu: Oglasila se porodica
19/04/2024
10h
Preminula Bojana Janković u svom stanu
19/04/2024
15h
Svađa Cece i Lidije prava je retkost, samim tim do sada nije bilo potrebe da se o tome priča u javnosti