SNAŽNE ŽENE ZA SNAŽAN SVET - Schwarzkopf Gliss program samopouzdanja za snažnije žene
08/03/2024
10 dana
U današnjem svetu snažne i samouverene žene imaju ključnu ulogu u oblikovanju društva, privrede i kulture.
Autor: Tamara Roksandić | 30/07/2020
Čovek je od davnina instinktivno stvarao i okruživao sebe umetnošću i predmetima čija je osnovna svrha da ulepšavaju životni prostor. Odlazak u muzej samo je jedan od načina na koji se, makar na trenutak, može postići taj osećaj jedinstva sa vrhunskim umetničkim delom, koje budi inspiraciju.
Međutim, zamislite da je moguće da taj osećaj proživljavate svakog dana, iz svoje dnevne sobe! Zamislite da pijete jutarnju kafu gledajući u remek-dela Tintoreta, Hijeronimusa Boša ili Velaskeza na sopstvenom zidu. Sada je to moguće zahvaljujući umetničkom režimu na Samsung The Frame televizoru i saradnji sa nekim od najvećih svetskih muzeja i galerija, koji su odlučili da idu u korak s vremenom i svoja dela učine dostupnim i u digitalnom formatu.
Kako je došlo do kolaboracije sa Samsung Art prodavnicom?
Amelia Calver, Muzej Viktorije i Alberta (dalje u tekstu V&A) – Naš muzej je kreirao specijalnu V&A kolekciju za The Frame televizor pre dve godine, u skladu sa našim osnovnim principom – da umetnost treba da bude dostupna, da edukuje, inspiriše, kao i da bude odraz inovacije i kreativnosti.
Cristina Alovisetti, Muzej Prado: Samsung i Prado su partneri dugi niz godina, od 2013. Naš zajednički cilj je da učinimo umetnost dostupnijom široj javnosti uz pomoć tehnologije, kreirajući više mogućnosti za ljude koji žele da u njoj uživaju u svakoj situaciji.
Šta vas najviše fascinira u vezi sa The Frame televizorom?
V&A: Muzej Viktorije i Alberta jedan je od vodećih muzeja u svetu, sa više od 2.7 miliona izložbenih predmeta – od posuđa i nameštaja, preko fotografije i digitalnog dizajna, do mode i primenjene umetnosti, a koncept The Frame televizora nas je u momentu oduševio. Način na koji je dizajniran, da se nepogrešivo uklopi u prostor i izgleda jednako savršeno kada je isključen i uključen, primer je izuzetne genijalnosti i maštovitosti.
U kojoj meri se Art Store filozofija umetnosti podudara sa onom koju vi negujete u muzeju?
Prado: Muzej Prado ulaže velike napore u širenje znanja putem svog web sajta i bogatim sadržajima koji se na njemu nalaze. Onda kada nije moguće uživo iskusiti umetnička dela, kvalitet digitalne slike postaje prioritet, jer i najmanji detalji mogu da pruže drugačiju perspektivu.
Koliko je bitno da umetnost bude prisutna u svakodnevnom životu?
V&A: Umetnost i dizajn definitivno su postali nezaobilazni deo svakog doma i svakodnevnog života ljudi. Mi prirodno i često nesvesno reagujemo na ono što nas okružuje. Stoga je veoma važno spoznati i prigrliti tu emotivnu stranu umetnosti i dizajna, u cilju stvaranja prelepih i inspirativnih iskustava.
Koja dela iz vašeg muzeja će biti deo kolekcije namenjene Samsung Art prodavnici?
Prado: Od samog početka smo pažljivo birali umetnička dela i način na koji će ona biti predstavljena. Ova specijalna kolekcija proteže se kroz više vekova i različitih stilova – od legendarnih remek-dela do manje poznatih, ali jednako vrednih radova. Neka od njih su Vrt uživanja Hijeronimusa Boša, Velaskezov Pogled na baštu vile Medičijevih, brojni pejzaži, mrtva priroda i portreti.
V&A: Pre svega bih izdvojila vanvremenska dela po kojima je naš muzej i poznat u svetu, poput radova Vilijama Morisa, Kacušike Hokusaja i Voltera Krejna. Takođe, tu su i neka nova i relativno nepoznata imena iz sveta dizajna na koje definitivno treba obratiti pažnju, jer ćemo ih slušati sve više u vremenima koja dolaze
Samsung The Frame svaki dom pretvara u galeriju, zahvaljujući elegantnom dizajnu, okviru u boji po izboru, kao i specijalnom režimu koji omogućava prikazivanje umetničkih dela kada je isključen.
Auto-curation opcija na bazi veštačke inteligencije omogućava ovom televizoru da preporuči umetnička dela u skladu sa stilom vlasnika. Kako bi svaki dom ostao uredan i bez mnogobrojnih kablova, The Frame poseduje samo jednu tanku, neprimetnu vezu koja istovremeno povezuje sve uređaje sa televizorom. Dostupan je u šest veličina, a početna cena se kreće od 73.099 dinara
SNAŽNE ŽENE ZA SNAŽAN SVET - Schwarzkopf Gliss program samopouzdanja za snažnije žene
08/03/2024
10 dana
U današnjem svetu snažne i samouverene žene imaju ključnu ulogu u oblikovanju društva, privrede i kulture.
„DUEL 1 dinar” - podrška za samohrane majke u Srbiji
08/03/2024
10 dana
U prijatnom okruženju, kompanija Beohemija, koja posluje u okviru češkog CE Industries holdinga, ugostila je predstavnike medija, predstavljajući najnovije inicijative, kampanje i dostignuća.
Veliki uspeh srpske mode na “Paris Fashion Weeku” u okviru zvaničnog programa “Paris Fashion Weeka”
05/03/2024
13 dana
Veliki uspeh srpske mode na “Paris Fashion Weeku”
Modeli domaćeg brenda P.S. na Paris Fashion Week-u
04/03/2024
14 dana
Domaći modni brend P.S. učestvovao je na reviji ,,Once to watch“, u okviru ovogodišnjeg prolećnog izdanja Paris Fashion Week-a.
Ana Sević otvorila vrata svog garderobera: Sav je u staklu a krije komade i od nekoliko hiljada evra
18/03/2024
3h
Garderober Ane Sević riznica je skupocenih brendiranih komada
Zapušili usta svima: Sloboda otputovala na more s drugim, a evo šta je Vojin uradio
18/03/2024
5h
Sloboda Mićalović donela odluku, niko nije mogao da je odgovori
Kad se ovo desilo u kolima, odlučio sam da promenim život: Boba prvi put o bivšoj ženi
18/03/2024
5h
Bivša žena Bobe Živojinovića je Zorica Nakić
Svi je gledali u čudu: Melina Džinović prvi put u javnosti nakon razvoda (FOTO)
18/03/2024
17h
Melina Džinović nakon razvoda prvi put u javnosti
Komentari (0)