Isprobajte recept Nataše Pavlović i poslužite ukućanima prženice kakve dosad nisu probali
23/04/2024
2 dana
Prženice na tri načina po receptu Nataše Pavlović
Autor: Jovana Belić | 10/10/2022
Kompanija Lidl Srbija je za svoje potrošače, sa fokusom na one najmlađe, pripremila kolekciju „The Fresh Heads“ klikera za sakupljanje. Klikeri sa različitim likovima voća i povrća biće dostupni od četvrtka, 6. oktobra u svim Lidl prodavnicama, koje će deci i roditeljima pomoći da na originalan način i igrom kreiraju zdrave navike u ishrani.
„The Fresh Heads“ kolekcija sadrži ukupno 24 klikera koje potrošači mogu sakupiti, tako što će za svaku kupovinu u Lidlu u vrednosti od po 1.700 dinara dobiti besplatno jedan kliker. Ukoliko taj isti račun sadrži neki od proizvoda iz BIO voća i povrća, stiče se pravo na maksimalno još jedan dodatni kliker.
Osim što je igra klikerima sama po sebi zabavna, likovi voća i povrća daju dobar način da roditelji deci približe razne vrste voća i povrća i njihove benefite, i može biti način da im pomogne u kreiranju zdravijih navika još tokom ranog detinjstva.
„Inspirisani uvek svežom ponudom sa Lidl pijace, verujemo da ćemo kroz avanturu sakupljanja i igre klikerima doprineti da deca makar probaju, a nadamo se i zavole, što više voća i povrća“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Martina Petrović.
Banana Bane, borovnica Borko, limun Nadica samo su neki od likova iz bašte na klikerima koji će Lidlovi potrošači osim u prodavnici, moći i virtuelno da sakupljaju na „The Fresh Heads“ aplikaciji skeniranjem QR koda koji se dobija uz svaki kliker. U pratećoj ponudi mogu se pronaći vrećica za nošenje klikera i album.
Sakupljanje klikera počinje od 6. oktobra i traje do isteka zaliha.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa više od 12.000 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 63 prodavnica u 35 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. i 2022. godinu.
Kontakt za medije:
Dragana Milačak, RED Communication, Email: [email protected], Mob: +381 64 875 2671
Sara Trajković, RED Communication, Email: [email protected], Mob: +381 65 563 66 08
[email protected]
www.lidl.rs
Media centar LINK
Instagram Lidl Srbija
Isprobajte recept Nataše Pavlović i poslužite ukućanima prženice kakve dosad nisu probali
23/04/2024
2 dana
Prženice na tri načina po receptu Nataše Pavlović
Nova era zdrave ishrane: U Walter stigli Vege ćevapi!
22/04/2024
3 dana
Sa novim vegetarijanskim obrocima možete uživati u ukusnim, a manje kaloričnim jelima. Ova čarobna kombinacija zdravlja i gastronomskog zadovoljstva čini svaki obrok pravim užitkom
Isprobajte i uverite se u kvalitet Miele uređaja u novootvorenom Experience centru u Novom Sadu
19/04/2024
6 dana
Otvoren ekskluzivni Miele Experience Centar u Novom Sadu
Savršena kombinacija Jelene Ðoković: Jednostavna a efektna - idealna za sve prilike
25/04/2024
1h
Modni izbori Jelene Đoković uglavnom su na mestu
25/04/2024
2h
Deca Voje Brajovića pošla su stazama umetnosti i svako u svom fahu za sada pokazuje uspehe
Lepa Brena i Boba jednoglasno rekli kraj: Bilo je sukoba, ja sam praštala i brojala (FOTO)
25/04/2024
3h
Brena i Boba svađe ne mogu da izbegnu
Danilo Ikodinović ludo voleo našu sportistkinju koju je odnela surova bolest
24/04/2024
16h
Izabranica Danila Ikodinovića bila je ova prelepa sportistkinja
Komentari (0)