Lifestyle

Zoran Đurić: Kvalitet, a ne cena, ponovo u modi

U vremenu kada se novac još više vrednuje, postalo je neophodno ulagati pametno i pre svake kupovine istražiti pravu vrednost proizvod

Zoran Đurić: Kvalitet, a ne cena, ponovo u modi

I dok smo do skora svi bili orijentisani na ono što je pristupačno, neretko zanemarujući kvalitet proizvoda, danas su se prioriteti promenili i spremni smo da uložimo u nešto što uz kvalitet garantuje i dugovečnost, a samim tim i uštedu novca. Tim povodom razgovaramo sa Zoranom Đurićem, generalnim direktorom kompanije Miele, proizvođačem premijum uređaja za domaćinstvo.
1.         Zašto premijum i zašto Miele?
           S obzirom na raznovrsnu i veliku ponudu na tržištu, postali smo potrošačko društvo koje je naviknuto da često menja kućne uređaje, što je dugoročno gledano neodrživo. Ljudi su neretko pristajali na kompromis u kvalitetu i krajnjem rezultatu, opravdavajući to niskom cenom koštanja aparata. Nakon decenija potražnje za stvarima koje nisu uvek bile najbolji izbor kada je u pitanju kvalitet, ali su odgovarale budžetu, došlo je do promene. Kupci danas postaju svesni značaja ulaganja u kvalitet, očekuju više od uređaja, i polako se vraćaju upravo kvalitetu kao glavnom kriterijumu pri kupovini novih, kućnih aparata što jeste jedno od osnovnih obeležja premijum brendova uopšte.
2.         Kada kažemo da premijum brendovi daju neku dodatnu vrednost, šta je to što Miele daje kao premijum brend?
            Miele je kompanija koja u svojoj 120 godina dugoj istoriji nikada nije pravila kompromis po pitanju kvaliteta svojih proizvoda tako da i dalje proizvodi aparate sa očekivanim životnim vekom od najmanje 20 godina. To je nešto što retko koji brend na našem, ali i svetskom tržištu, može reći za svoje proizvode. Osim toga, danas je postala veoma bitna održivost, kao imperativ za očuvanje i brigu o planeti. Premijum brednovi danas moraju da pruže sveobuhvatno i jedinstveno iskustvo korišćenja svojim potrošačima, da vode brigu i održavaju komunikaciju sa kupcima, i da nastoje da podignu kvalitet njihovog života. Sve navedeno je nešto čemu je kompanija Miele uvek težila, a danas s ponosom možemo da kažemo da je to utkano u svaki deo našeg poslovanja.

Promo

 


3.         Ko je Miele kupac? Da li možemo jasno da kažemo kako izgleda osoba koja kupuje Miele proizvode?
            Danas je veoma teško nacrtati jasnu sliku našeg potrošača. U nekim prošlim vremenima, Miele kupac je bila osoba koja pre svega ima zaradu daleko iznad proseka. Međutim, danas je Miele kupac osoba koja zahteva kvalitet, jednostavnost upotrebe, energetsku efikasnost ali i ekološku održivost aparata. Novac nije više ključni faktor, već su to osobe koje žele više za svoju porodicu i sebe.
4.         Da imate minut da ubedite nekoga da se opredeli za Miele, šta biste rekli?
            Odluka o kupovini novog uređaja za domaćinstvo je nešto što se ne donosi na prečac. Naše je iskustvo da ljudi koji dolaze da kupe naše proizvode pre toga dobro istraže ponudu na tržištu. To su informisani kupci kojima nije lako promeniti mišljenje. Ali ako bih imao samo minut da nekom objasnim zašto Miele, rekao bih sledeće: kupovina Miele uređaja je investicija u vašu budućnost, jer u svoj dom donosite aparat koji najbolje moguće obavlja svrhu kojoj je namenjen i koji će vam olakšati obavljanje svakodnevnih kućnih poslova, a samim tim uštedeti vreme i podići kvalitet života, a uz to i sačuvati planetu koju svi zajedno nastanjujemo ali je potrebno da je ostavimo i budućim generacijama.

Promo

 

 

Komentari (0)

Loading