
Huawei predstavlja izveštaj o uvidu u tržište pametnih satova
25/01/2023
Skoro 90% kupaca deklariše praćenje zdravlja kao najvažniju funkciju pametnog sata.
14/12/2022
Uspešna preduzetnica predstavlja novi proizvod za kreiranje uspomena “Videobox” i otkriva kako je posle dobijanja diplome Ekonomskog fakulteta došla na ideju da osmisli jedinstven proizvod koji za cilj ima da usreći
Promo
Kada smo saznali za Katarinu Vitić, koja je osmislila i kreirala jedinstven proizvod za čuvanje uspomena "Videobox", nismo ni slutili da je u pitanju osoba koja ima samo 24 godine. Skromna, pristojna i nasmejana, a u isto vreme odlučna i hrabra, uspešna preduzetnica zaintrigirala nas je svojim nepokolebljivim praćenjem poslovne vizije, koja joj, samo godinu dana posle kreiranja proizvoda, donosi veliki uspeh. Najpre Katarinu pitamo kako se, posle diplomiranja na Ekonomskom fakultetu, zainteresovala za društvene mreže. Promo
– Odmalena sam obožavala da se slikam i da budem ispred kamere, tako da sam već tokom srednje škole počela da pišem svoj blog, a “Instagram” mi je bio najprivlačnija platforma za tako nešto. Shvatila sam da nam društvene mreže daju veliku priliku da se izdvojimo i da ih iskoristimo za svoj lični brending, a kako sam oduvek želela da budem preduzetnica, ovo mi je delovao kao odlična mogućnost da izgradim svoj brend – kaže ona.
STORY : Osnovali ste brend “VideoBox”. Kako je došlo do toga? Promo
KATARINA VITIĆ : Ideja za “VideoBox” nastala je tokom poslednje godine mog studiranja, kada sam, tražeći poklon za rođendan drugarici, poželela da joj poklonim sve zajedničke uspomene napravljene od video-zapisa i fotografija. Pošto u tom trenutku tako nešto nije postojalo ni u Srbiji ni u regionu, došla
sam na ideju da baš ja kreiram prvi video-album. Od starta su veliki problem bile finansije, međutim, zahvaljujući mojoj porodici i dečku Strahinji koji su mi pružili ogromnu podršku, verovali u mene i podigli kredit zbog ove ideje, krenula sam u realizaciju prvog “VideoBoxa”. Na samom početku ni sama nisam bila svesna koliko zapravo ne znam, zato sam mnoge stvari učila i istraživala u hodu, ali zato danas, posle godinu dana rada, znam apsolutno svaki segment koji je potreban prilikom kreiranja i izgradnje novog proizvoda.
STORY : Koje vrste “Videoboxa” imate, koji su najpopularniji a koji je vama najdraži? Promo
K. V. : Trenutno postoje tri vrste: “VideoBox”, “VideoBox Premium” i “BabyBox”. Svaki ima svoju namenu, ali najpopularniji je “VideoBox” koji se koristi za mnogo prilika, od rođendana, preko godišnjica, do čuvanja porodičnih uspomena ili kao poklon za neke važne datume. “VideoBox Premium” uglavnom naručuju devojke svojim majkama ili momci devojkama, muževi ženama, jer on ima ruže i više se koristi za romantične prilike. Moj najdrži je “BabyBox” i on je najnoviji proizvod, star svega mesec dana. “BabyBox” je proizvod koji se daruje kao poklon za rođenje, krštenje ili rođendan deteta, ali i mnoge majke naručuju “BabyBox” kako bi večno na jednom mestu imale uspomene sa svojom decom. Ovaj proizvod mi je najdraži, jer najviše volim da sređujem i ubacujem fotografije i video-zapise dece.
STORY : Koliko vam je u kreiranju uspomena za druge i osmišljavanju paketa bitan lični kontakt Promo
i upoznavanje klijenta?
K. V. : Naravno da je jednostavnije kada lično poznajem osobu za koju kreiram video-album, ali većinu ne poznajem, tako da sam s vremenom naučila da na osnovu fotografija, video-zapisa i njihovog izbora pesama zaključim kakva je osoba u pitanju i samim tim kreiram “VideoBox” koji će ih prisetiti najlepših
trenutaka njihovog života i pokrenuti najdivnije emocije. “VideoBox” je proizvod koji budi sećanja i širi ljubav.
STORY : U kojoj meri ste zadovoljni razvojem brenda, budući da poslujete širom sveta?
K. V. : Prezadovoljna sam. Prvenstveno sam zahvalna svim ljudima koji su od početka podržali moj rad, kako iz naše države, tako i iz ostalih zemalja. Često se zapitam da li je moguće da je prošlo svega godinu dana od nastanka prvog video-albuma. Trudimo se i radimo na tome da ovaj brend svakoga dana sve više raste, ulažući u nove proizvode, pa tako mogu da najavim da ćemo sledeće godine predstaviti tri nova proizvoda koja će sigurno oduševiti mnoge. S druge strane, svesna sam da je razvoj brenda na svetskom nivou vrlo zahtevan, dug i naporan put, tako da se nadam da će se za “VideoBox” jednog dana znati svuda i da će svima to biti jedan novi, moderan vid čuvanja uspomena.
STORY : Retkost je da mladi ljudi sebi tako rano zacrtaju jasan cilj, da li ste oduvek bili toliko
Huawei predstavlja izveštaj o uvidu u tržište pametnih satova
25/01/2023
Skoro 90% kupaca deklariše praćenje zdravlja kao najvažniju funkciju pametnog sata.
Objavljena nova pesma Anastasije Ražnatović - Brani me
23/01/2023
Mlada muzička zvezda Anastasija Ražnatović, posle godinu dana pauze, danas je objavila novu pesmu koja nosi naziv “Brani me”
Otkriveno ko su voditelji MAC-a!
20/01/2023
Do najveće muzičke manifestacije u regionu, Music Awards Ceremony (MAC) powered by MaxBet u organizaciji Skymusic-a ostalo je manje od nedelju dana, a sada je, pored mnogobrojnih muzičkih zvezda koje su potvrdile svoje učešće 25. i 26. januara u Štark Areni, otkriveno i ko će voditi ceremoniju
Lepa Danojević - Zahvalna sam na svim uspesima
18/01/2023
Popularna dizajnerka i vlasnica brenda "Lepa" govori o poslovnim saradnjama koje je započela u godini na izmaku, čija realizacija je predviđena za 2023, u kojoj je očekuju i nove kolekcije i revije, i otkriva da joj je roditeljstvo otvorilo nove poglede na život
Komentari (0)