
Kako da se obučeš kao Jelisaveta Orašanin: Stil koji izgleda skupo
25/07/2025
44 min
U nastavku ti donosimo ključne modene savete i primere kako da rekreiraš prepoznatljiv stil Jelisavete Orašanin
Autor: Jovana Belić | 14/08/2023
Najveći maloprodajni lanac obuće u Evropi slavi čarobne trenutke prvog dana škole posle raspusta u novoj kampanji sportske marke
Promo
JESEN, 2023. Tačno na vreme za početak školske godine DEICHMANN predstavlja novu kampanju za cipele sportskih marki i rančeve. Kampanja BACK TO SCHOOL predstavlja stilove marki adidas, Nike, Puma i Fila i sprovodiće se od 31. jula do 9. septembra 2023. širom Evrope putem različitih medija (TV, digitalni mediji i štampa), kao i putem prodajnih mesta, a praćena je merama spoljnog oglašavanja i promocije.
U kampanji za jesen/zimu 2023. BACK TO SCHOOL reč je o porodicama, deci i mladima prvog dana škole posle raspusta. Kampanja pokazuje izazove i posebno raspoloženje tog dana. „Povratak u školske klupe posle raspusta pravo je uzbuđenje, ne samo za roditelje već posebno za decu i mlade. To je fokus kampanje BACK TO SCHOOL, koja pokazuje: DEICHMANN ima pravu obuću za svaki važan trenutak u životu”, objašnjava Marsel Navrat, Head of Global Creation & Brand Management u DEICHMANN-u.
Promo
Reklamni spot Valentina Petita središte je kampanje. Energičan je, užurban, pun zabave i veselja. U kratkim sekvencama flaše za piće, kutije za ručak, fudbalske lopte i sportska obuća nestaju u rančevima. Sve potpuno spremljeno, zavezane cipele, napokon počinje. Skok u školu, konačno su svi opet na okupu. Televizijski spot prenosi raskošnu atmosferu i priča male, ali važne priče dana u kratkim crticama.
Promo
BACK TO SCHOOL slavi poeziju svakodnevice. Fotografije snimljene za kampanju i filmske scene šarene su, tople i bliske ljudima, kao i obično kada je reč o DEICHMANN-u. Naizgled nesavršeni, autentični trenuci prikazani su u prirodnom svetlu i uz kameru koja je uvek u središtu zbivanja.
„Marka DEICHMANN predstavlja modu i marke po najboljoj ceni za dečake i devojčice, za decu, tinejdžere i odrasle. Ukratko: za sve”, objašnjava Sabine Cantis, glavna direktorka marketinga u DEICHMANN-u.
Promo
Kasting stavlja u središte pažnje ličnost, prirodnost i autentičnost. DEICHMANN se obraća kosmopolitskoj, modernoj ciljnoj grupi koristeći individualno načelo muza. Kampanja BACK TO SCHOOL namenjena je domaćinstvima s decom školskog uzrasta s aktivnim, autentičnim načinom života, koja cene modu i streetwear, ali i kvalitet i dobar odnos cene i kvaliteta.
BACK TO SCHOOL potpuno je kreiran u samoj kompaniji. Marsel Navrat, Head of Global Creation & Brand Management u DEICHMANN-u, odgovoran je za razvoj i sprovođenje kampanje.
Promo
Kampanja obuhvata reklamni spot u Main Edit verziji od 90 s i TVC od 20 s, pojedinačne onlajn formate i formate društvenih mreža, kao i bamper oglase i fotografije za prodavnice, internet prodaju i njuzletere.
Tim kampanje tuguje zbog nedavne tragične smrti reditelja Valentina Petita, s kojim smo već imali čast da ostvarimo nekoliko kampanja. Ostavio je trag svojim izvanrednim talentom i sposobnošću inspirisanja u svim svojim produkcijama. Izražavamo najdublje saučešće njegovoj porodici i prijateljima.
Ovde pronađite video-zapis na Jutjubu:
Kako da se obučeš kao Jelisaveta Orašanin: Stil koji izgleda skupo
25/07/2025
44 min
U nastavku ti donosimo ključne modene savete i primere kako da rekreiraš prepoznatljiv stil Jelisavete Orašanin
Bivša žena Nenada Pagonisa otvorila dušu: Maja otkrila sve detalje turbulentnog odnosa
25/07/2025
2h
Ispovest Maje Brukner nikoga nije ostavila ravnodušnim
Jelena Đoković se hitno oglasila zbog Tare: Niko nije ravnodušan na ovo
25/07/2025
3h
Objava Jelene Đoković ne prestaje da se komentariše
Ni 26 godina kasnije, Sergej Ćetković ne zaboravlja šta je Kristina uradila na venčanju
25/07/2025
3h
Ljubavna priča Kristina i Sergeja traje tri decenije
Konačno sve izašlo na videlo: Zbog ovoga je Bosanac odlučio da napusti Zvezde Granda
25/07/2025
5h
Dragan Stojković Bosanac napušta Zvezde Granda
Komentari (0)