Promo

Roni Voskion - Više od dobrog domaćina

"Molo" restoran u opatijskoj luci godinama je omiljeno stecište poznatih ličnosti zbog dobre hrane, pića i fantastičnog pogleda na more, a cela regija upoznala se s maštovitim motom vlasnika Ronija zahvaljujući jedinstvenoj reklamnoj kampanji na ovim prostorima

Roni Voskion - Više od dobrog domaćina

Promo

Ako pomislimo na "svetsko brendiranje restorana", u celoj regiji imamo na umu jedinstveni slučaj opatijskog "Molo" restorana, čiji je vlasnik Roni Voskion prepoznao značaj sjajnog pozicioniranja brenda i povezivanja sa susednim državama. Posle inovativne reklamne kampanje sa sloganom "Molo nam za sriću triba", koji je krasio sve veće gradove na bilbordima, ne čudi da su dovitljivom mladom čoveku stalni gosti upravo ljudi iz svih krajeva bivše republike. A među njima je veliki broj selebritija, što ovaj restoran svrstava među najelitnije i najtraženije na celom Jadranu. Smešten na čuvenom opatijskom molu, objedinjujući sve što Jadran čini privlačnim, ovaj restoran predstavlja idealno utočište za sve ljubitelje tradicionalne kvarnerske kuhinje, ali i dobre atmosfere. S obzirom na atraktivnu poziciju, “Molo” važi za "gastronomska vrata grada" i onima koji morskim putem dolaze u Opatiju.

Promo

 

Restoran na obali mora, koji krasi jedinstveni pogled na luku krcatu luksuznim plovilima, ima sjajnu gastro ponudu, raznovrsnu i bogatu vinsku kartu, ali to nije glavni razlog zbog čega slavne ličnosti iz nekadašnje Jugoslavije jure da rezervišu sto – simpatični i nasmejani Roni sjajan je domaćin koji gradi dugogodišnje čvrste odnose sa nekim od najviđenijih ličnosti iz nekadašnje države. Za početak, Ronija pitamo kako ispraća proteklu godinu i da li je bila plodonosna u poslovnom smislu.

– Ispraćamo je radno, a posebno nam je decembar, kao svake godine, veoma aktivan s raznim proslavama firmi i u pripremama smo za najluđu noć – 31. decembra. Protekla godina u poslovnom smislu je ispunila naša očekivanja, što znači da je bila okej – s osmehom govori Roni, šireći oko sebe auru pozitivne energije.

STORY: Brend “Molo” gradite na vrlo zanimljiv i nesvakidašnji način, otkud ta "pomerenost" u odnosu na ostale?

RONI VOSKION : Razlika je u tome što ja nisam i ne dolazim iz ugostiteljskog sveta. Pre otvaranja ovog restorana bavio sam se nečim sasvim drugim i dosta stvari koje sam u tom poslu stekao maksimalno sam primenio u svetu ugostiteljstva.

STORY: Nova godina kod vas prolazi bez "treske" – žive muzike. Pretpostavljam da nemate potrebu za dodatnim privlačenjem gostiju, koja klijentela mahom dolazi kod vas?

R. V.: Mi kao restoran bazirani smo na nešto bolju klijentelu, pošto Opatija ima turizam cele godine. Uz naše goste imamo i dosta stranih, naravno, dobrih gostiju, tu su i svadbe koje organizujemo, kao i razne proslave.

Promo

 

STORY : Dugo bi trajala lista najbrajanja slavnih ljudi iz cele regije koji su vaši redovni gosti, poput Saše Popovića, Željka Joksimovića, Iva Nakića, Stipe Mesića... Mnoge poznate ličnosti koje su bile vaši gosti kažu da ih, osim dobre hrane, kvalitetne ponude vina i savršenog pogleda, vi privlačite kao sjajan domaćin. Gode li vam ti komentari?

R. V.: Naravno da mi gode (smeh).

STORY: Vaš restoran mediji iz regiona nazivaju "mestom na dobrom glasu", koliko je vremena i truda trebalo da “Molo” postane toliko popularan ili je to bio "instant uspeh"?

R. V.: Ništa ne dolazi preko noći, ponavljam – ja sam određenu bazu imao iz prošlog posla, ali, naravno, trebalo je da prođe i jedan period dok se stvari unutar samog restorana ne uhodaju. Zatim je tu marketing i, naravno, preporuka kvaliteta od usta do usta.

Promo

 

STORY: Mnogim restoranima je san da imaju i četvrtinu slavnih gošći koje su vaša redovna klijentela, da li znate "tajnu" njihovog stalnog vraćanja u “Molo”? Da li vam leti više dolaze kopnenim ili morskim putem, budući da se u restoran može ući s mora?

R. V.: To mnogo godi, za tajnu njihovog vraćanja mislim da ćete ipak morati da pitate njih. Više ljudi dolazi kopnom, ali naravno ima puno gostiju koji dolaze i morskim putem.

STORY : Imate li neku zanimljivu anegdotu iz “Mola”, budući da ćete za godinu i po dana proslaviti desetogodišnjicu?

Promo

 

R. V.: Kada sam otvorio “Molo”, 10. jula 2015, prvi poznati gost mi je bio Zdravko Čolić, koji je u Opatiji imao koncert 25. jula. Dan kasnije Čola je došao na ručak, koji je potrajao do uveče - sedeo je sa svojim društvom šest-sedam sati na našoj terasi. Uživao je u pogledu, lokaciji, hrani i piću. Guštao je satima... Ja, kao novopečeni ugostitelj ili vlasnik restorana koji još ne zna u potpunosti u šta je ušao i kakav koncept u budućnost treba gajiti, kroz druženje i razgovor s njim potpuno sam shvatio kojim putem bi trebalo ići i koji koncept treba imati i primeniti ga u budućnosti. Otvorio mi je oči.

STORY: Ko vam je od slavnih gostiju koji su se vraćali u "Molo" ostavio najjači utisak?

R. V.: Ćiro Blažević koji, nažalost, više nije među nama.

 

Omiljeno mesto Saše Popovića

Popularni muzičar u Opatiju dolazi decenijama, njegov deda bio je sveštenik u pravoslavnoj crkvi u obližnjem gradiću, te je od detinjstva vezan za Opatiju, gde mu je jedno od omiljenih mesta upravo “Molo”.

Promo

 

– S prijateljima iz Srbije godinama sam išao u jedan kafe na opatijskom molu, a kada smo supruga Suzana i ja kupili kuću 2016. u Opatiji, postali smo redovni gosti restorana “Molo”. Roni mi je dobar prijatelj, kada želim dobro da jedem i da uživam u pogledu, ja odem tamo, gotovo svaki dan sam u njegovom restoranu. Gde ću s drugarima da se skupljam nego u najboljem mestu. Pored “Mola”, odlazim u jedan kafić, takođe na opatijskom molu. Moram da pohvalim Ronija, nekada je njegov restoran bio kafić sa svega nekoliko stolova, a on je to sve zastaklio, napravio veliki i urbani kafe-restoran, u kome dobijete sve, od dobre kafe do savršene ribe i vrhunskog vina. Roni je dobar domaćin, vrlo je važno kakav je gazda, kako vas primi i ophodi se prema gostima. Prvi put kada sam ga upoznao odmah mi je rekao da zna ko sam, to me je kupilo! Postali smo dobri prijatelji – kaže nam Saša.

 

Komentari (0)

Loading