Isprobajte recept Nataše Pavlović i poslužite ukućanima prženice kakve dosad nisu probali
23/04/2024
1 dana
Prženice na tri načina po receptu Nataše Pavlović
Autor: stana | 13/12/2017
Sasvim novi ton Visa transakcija prvi put biće predstavljen u globalnoj reklamnoj kampanji povodom Zimskih olimpijskih igara u Pjončangu 2018
Visa (NYSE:V) objavila je danas paket senzorskih elemenata brendiranja koji će Visa brend pratiti u univerzumu povezanih uređaja sa mogućnošću plaćanja. Ovi novi zvuci, animacije i vibracioni signali označiće izvršenu transakciju Visa-om, u digitalnoj i fizičkoj prodaji. Novi Visa zvuk premijerno će biti predstavljen u globalnoj reklamnoj kampanji povodom Zimskih olimpijskih igara u Pjončangu 2018.
- Već 60 godina Visa brend je globalni simbol za inovacije, brzinu, poverenje i sigurnost - rekla je Lynne Biggar, chief marketing and communications officer u kompaniji Visa i dodao:
- Kako načini plaćanja imaju sve značajniju ulogu u obavljanju trgovine, slogan “Svuda gde želite da budete” dobija širi smisao za naš brend. Inovativni oblici plaćanja nastavljaju da menjaju svet, a naš paket senzorskih elemenata brenda korisnicima pruža sigurnost kakvu znamo da žele da imaju svaki put kada koriste Visa.
Istraživanja pokazuju da Visa brend univerzalno označava poverenje, sigurnost i razumevanje dostupnih opcija za plaćanje. U nedavnoj Visa studiji, 71 posto ispitanika smatra da je vebsajt siguran kada je Visa logo vidljiv i time pruža veću verovatnoću za obavljanje transakcije. U digitalnom okruženju, isprepletanom povezanim prenosivim uređajima, senzorski elementi Visa brenda dizajnirani su tako da izazovu istu emociju, čak i u okruženjima gde tradicionalni Visa logo nije vidljiv.
Značaj senzorskog brendiranja
Obimno istraživanje sprovedeno u osam zemalja s ciljem da se identifikuje uticaj senzorskog brendiranja na percepciju Visa brenda i partnera kompanije pokazalo je:
Visa senzorsko brendiranje će 2018. godine biti dostupno kao paket za razvoj softvera (SDK) u okviru Visa Developer platforme, kao i kroz Visa Ready program koji odgovara zahtevnijim upitima za integraciju. Takođe, Visa za 2018. razvija i pilot programe sa nacionalnim trgovcima i dobavljačima hardvera za POS.
Visa Inc. (NYSE: V) je lider u digitalnim plaćanjima. Naša misija je da povezujemo svet inovativnom, sigurnom i bezbednom platnom mrežom – omogućavajući pojedincima, privredi i ekonomijama da se razvijaju. Naša napredna globalna mreža za obradu podataka, VisaNet, obezbeđuje bezbedna i sigurna plaćanja širom sveta, i omogućava procesuiranje više od 65.000 trasakcionih poruka u sekundi. Konstantni fokus kompanije na inovacijama je katalizator razvoja bezgotovinskih načina plaćanja putem povezanih uređaja, za svakoga i svuda u svetu. Budućnost plaćanja koja se razvija u digitalnom okruženju kreiramo unapređujući svoj brend, proizvode, mrežu i ekspertske timove. Za više informacija, posetite corporate.visa.com, rs.Visa.com, i facebook.com/VisaSerbia
Isprobajte recept Nataše Pavlović i poslužite ukućanima prženice kakve dosad nisu probali
23/04/2024
1 dana
Prženice na tri načina po receptu Nataše Pavlović
Nova era zdrave ishrane: U Walter stigli Vege ćevapi!
22/04/2024
2 dana
Sa novim vegetarijanskim obrocima možete uživati u ukusnim, a manje kaloričnim jelima. Ova čarobna kombinacija zdravlja i gastronomskog zadovoljstva čini svaki obrok pravim užitkom
Isprobajte i uverite se u kvalitet Miele uređaja u novootvorenom Experience centru u Novom Sadu
19/04/2024
5 dana
Otvoren ekskluzivni Miele Experience Centar u Novom Sadu
Ova doktorka ćerka je Mirjane Antonović, sa Devinom je bliska kao da joj je rođeni brat
24/04/2024
3h
Ćerka Mirjane Antonović je ona
Goca Božinovska u strahu za sina: Baca stvari, bežim iz kuće
24/04/2024
2h
Sin Goce Božinovske ima impulsivnu narav
Mina Naumović prkosi Danijeli Dimitrovskoj! Preko ovih reči nijedna bivša ne bi prešla (FOTO)
24/04/2024
3h
Mina Naumović i Danijela Dimitrovska do sada su bile najbolji primer skladnog odnosa sadašnje i bivše žene