Story Café

Verica Rakočević: Izbrisala sam lažne ljude iz svog života

Autor: | 07/11/2017

Naša čuvena dizajnerka Verica Rakočević nedavno je posetila ćerku Milenu u Njujorku da bi se potom zaputile u Meksiko, gde su uživale u svakom provedenom danu poveravajući jedna drugoj sve tajne, a otkrila nam je i zbog čega joj suprug nije pravio društvo, kao i da je napravila velike rezove u svom životu

Kada majka i ćerka žive udaljene jedna od druge hiljadama kilometara, svaki zajednički trenutak dragocen je poput najfinijeg dijamanta. Takav je bar slučaj s dizajnerkom Vericom Rakočević (69) i njenom ćerkom, fotografkinjom Milenom (37) koja već godinama živi i radi u Njujorku. Dve dame po tradiciji zajedno provode bar jedan deo jeseni, a ovog puta odlučile su da sebi priušte i jedno egzotično uzbuđenje. Zato su otputovale u Meksiko, u zanimljivi Tulum na čijim su plažama uživale sedam dana.

– Ovo je bio odmor iz snova, o kome smo Milena i ja razmišljale još od juna kada sam je prethodno posetila u Americi. Još tada smo napravile dogovor da sedam dana provedemo u Meksiku. Izabrale smo bajkoviti Tulum koji je istinski čaroban i imale smo utisak da nas je neko ubacio u paralelni univerzum u kome caruju ljubav, lepota, tišina i mir – tvrdi Verica i dodaje:

– Pre odlaska u Meksiko bila sam Milenin gost u Njujorku dva dana, a po povratku sam ostala još malo kod nje. Otkako se odselila iz Beograda, bar dva puta godišnje idem u Ameriku da je posetim. Obavezno sam kod nje u junu kada joj je rođendan, a potom i u septembru. Kada mi mogućnosti i vreme dozvole, bude to i češće. To je vreme koje nas dve koristimo tako što satima šetamo, pričamo sve ono što nismo imale priliku da ispričamo jedna drugoj, kupujemo i družimo se po restoranima koje obe volimo. Kada nas neko kulturno dešavanje zainteresuje, volimo da odemo i do Metropoliten muzeja, MOME ili da odgledamo neku interesantnu predstavu na Brodveju.

Iako Verica i njen suprug Veljko spadaju u bračne parove koji uživaju u svojoj ljubavi i svakom provedenom zajedničkom trenutku, ovog puta nije joj pravio društvo, a za to postoje dva dobra razloga.

– Veljko i ja uvek putujemo zajedno, osim kada idem kod Milene u Njujork. On zna da ja tamo idem samo zbog nje i zato ne želi ni na jedan način da poremeti tu našu harmoniju, a i nije osoba kojoj se Njujork dopada – objašnjava naša kreatorka s najdužim radnim stažom i dodaje da ona i njen partner nemaju potrebu da se povremeno odmore jedno od drugog te da to nije uslov za kvalitet njihovog braka:

– Za kvalitetnu vezu najvažniji su ljubav i poverenje, a ako neko ima potrebe da bude sam bez svog partnera, da se odmori bez njega i to treba poštovati. Kod nas nema te želje, nama je na odmoru najlepše kada smo zajedno.

Po povratku, poznata dama rado sabira utiske i prepričava avanture kako svom suprugu, tako i ćerki Eleni i sinu Miloradu koji žive u Beogradu te s njima nije razvila rituale zajedničkih putovanja kakve ima s najmlađom mezimicom.

– S njima se svakodnevno viđam, pa nemamo potrebu da izdvajamo određeno vreme u godini kada ćemo biti zajedno. Elena brine o tome da se zdravo hranimo, tako da Veljko i ja uživamo u najboljem i najzdravijem restoranu organske i veganske hrane u regionu čiji je ona idejni tvorac. Često se svi okupimo u njenom domu na Kosmaju, gde se družimo do duboko u noć, a onda ujutro pijem najlepšu kafu na svetu sa svojom decom, zetom Jugoslavom i Veljkom.

Pre odlaska na odmor, Verica je imala odličan razlog da još jednom bude ponosna na sebe jer je još jednom organizovala tradicionalnu humanitarnu modnu reviju u centru Beograda na kojoj je prikazala novu kolekciju “Harmonija”. Iste modele uskoro će imati priliku da vide i poštovaoci njenog rada u Crnoj Gori.

– Obožavam svoj posao, tako da moj odlazak na odmor nema veze s brzim tempom koji sam imala dok sam pripremala reviju. Rad na kolekcijama nikada mi nije bio napor nego uvek uživanje. Otkad sam prestala da pravim modne priče sa željom da dotaknem umetnost i okrenula se komercijalnoj modi sa akcentom na kvalitetu, malo mi teže ide, ali uspela sam da se prilagodim. Nikada ne pravim planove za odmor posle revije zato što uzivam u podršci mojih klijenata koji kupuju to što osmislim. Uskoro, tačnije 13. novembra, čeka me revija u Podgorici kojoj se neizmerno radujem – iskrena je Rakočevićeva koja nam je otkrila svoje privatne i poslovne planove za predstojeći period:

– Privatno, hvala Bogu, polako otpadaju svi oni kojima nikada nije ni bilo mesto pored mene. Živim sa svojom decom, unucima, Veljkom i dva odana i iskrena prijatelja. Bogatstvo je kada pored sebe imate prijatelje koji vas nikada neće izneveriti. U januaru Veljko i ja putujemo na dvadeset dana na Tajland i već sada se radujem tome. Što se posla tiče, završavam 4000 uniformi za jednu stranu firmu, a u skicama mi je i kolekcija za jedno vrlo interesantno tržište. Radi se o vrlo tradicionalnoj zemlji gde moraju da se poštuju strogi kodeksi oblačenja, a verujem da ću te modele prezentovati već u martu sledeće godine. Taj posao predstavlja zaista veliki izazov za mene.