Blog

Namirnice za uzak struk - Uz njih ćete biti i vitki i zdravi

Namirnice za uzak struk - Uz njih ćete biti i vitki i zdravi

story

Namirnice za uzak struk ne dolaze uvek iz nekih dalekih, nama nedostupnih krajeva. Većina sastojaka koji blagotvorno deluju na naše zdravlje i liniju, već se nalazi u skoro svakom domaćinstvu. Važno je znati da u pitanju nisu nekakvi skupoceni, već vrlo pristupačni proizvodi.

Svaki režim ishrane koji daje optimalne rezultate podrazumeva da se industrijske namirnice izbegavaju u širokom luku. Drugim rečima, ako uveče jedemo fast food, ne možemo očekivati da nam se obim struka smanji, bez obzira na to što smo se tokom dana hranili zdravo.

Potrebno je ograničiti i unos alkohola jer on takođe sadrži veliku količinu šećera.

Kada je reč o konzumiranju voća, treba biti oprezan. Iako je u pitanju nutritivno bogata hrana, koja je svakako dobra za naše zdravlje, zbog velike količine fruktoze, može dovesti do gojaznosti.

Namirnice za uzak struk - Limun i šargarepa

Apsolutni favorit kada je skidanje masnoće u pitanju, svakako je limun. Ovaj citrus dobro poznatog ukusa donosi brojne benefite onima koji ga konzumiraju. Naravno, ne znači da onaj ko pije limunadu može grickati sve ostalo što mu padne na pamet. Limun je višestruko koristan i utiče ne samo na topljenje kilograma, već i na izgled naše kože i kose.

Sveža šargarepa ne spada u omiljene namirnice i većina ljudi je izbegava. To je greška zato što ovo povrće obiluje vitaminima i mineralima. Vitamini A, B, C, kao i velika količina vlakana, čine šargarepu jednom od najzdravijih namirnica. Poznato je i da varenje sveže šargarepe zahteva više kalorija nego što ona sama sadrži. Prosto rečeno, dok je žvaćemo, potrošićemo više kalorija od one količine koju smo uneli.

Benefiti paradajza i krastavca  

Paradajz pospešuje izbacivanje toksina iz tela. Može se jesti u svežem ili prerađenom obliku, a u svakom slučaju obiluje brojnim hranljivim materijama. Dijete sa ovom namirnicom sve su popularnije, a mnoge javne ličnosti jedu ga zbog likopena i vitamina.

Sok od paradajza je idealna užina kada se nalazimo van kuće. Ukoliko ga sipamo u flašicu i ponesemo sa sobom, ne samo što ćemo pri ruci imati okrepljujuć napitak, već ćemo odoleti iskušenju da kupimo neki nezdravi napitak pun zaslađivača. Ne zaboravite da se i na poslu moramo hraniti zdravo.

 

Krastavac je još jedna čudotvorna namirnica koju bi trebalo da konzumiramo što češće. Izuzetno bogat kalijumom i vitaminom C, krastavac je zahvaljujući velikom udelu vode dobar za ceo organizam. Sočnost i osvežavajuć ukus posebno prijaju u letnjem periodu, ali ovu namirnicu ne treba ograničavati samo na to godišnje doba. Ovo povrće je redovno konzumirala i Ana Nikolić, koja je svoju liniju, uz naporne treninge i promenjen režim ishrane, ponovo dovela do savršenstva.

Kombinovanjem rendane šargarepe, krastavca, paradajza i limunovog soka, napravićemo hranljivu salatu koja će nam podići nivo energije i zaštititi nas od virusa i bakterija. Svežu salatu možemo začiniti malom količinom soli i maslinovog ulja, a ukoliko tome dodamo i neki nemasni sir, obezbedili smo sebi čitav jedan obrok.

Trikovi za vitku figuru

Za razliku od mleka koje je teško za varenje i sadrži poveliku količinu laktoze, jogurt je potpuno drugačiji. Ako ga uvrstimo u svoj dnevni jelovnik, pospešićemo varenje i ubrzati rad creva. Zahvaljujući probiotskim kulturama koje sadrži, jogurt je naš saveznik u borbi protiv masnih naslaga, pogotovo onih koje se gomilaju u predelu stomaka.

Vitku liniju i tanak struk brže ćete postići ukoliko uz adekvatnu ishranu krenete sa treninzima. Na Internetu se mogu pronaći brojni snimci prilagođeni ljudima koji su u različitoj formi, a vežbe su pažljivo koncipirane kako bi se postigao željeni rezultat.

.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

Namirnice za uzak struk jesu važne, ali ne i svemoguće. Zbog toga, obilne porcije u večernjim satima zamenite onim manjim. Ukoliko na kraju dana pojedemo pun tanjir hrane, namirnice za uzak struk koje smo prethodno pažljivo birali, neće nam biti ni od kakve koristi.

Praktične savete o nezi i lepoti, novosti iz sveta šoubiza, kao i druge zanimljive informacije, pronađite na story.rs

Komentari (0)

Loading