Tanja Bošković oduševila vestima: Čekam drugo unuče, žarko želim devojčicu
18/11/2025
13 min
Tanja Bosković postaje baka po drugi put
Autor: Teodora Vuković | 18/11/2025
Udovica Siniše Mihajlovića, Arijana Rapačioni, odlučila je da podrži svoje ćerke koje su svoju ideju o osnivanju modnog brenda sprovele u delo 2022. godine kada su otvorile brend "Lemiha".
Kako poslovanje od samog početka nije išlo u željenom smeru, samo tri godine kasnije odlučile su da na svoju firmu stave katanac.
Kako piše "Kurir", brend se suočio sa velikim gubicima, zbog čega su se tri gracije porodice Mihajlović jednoglasno složile da je najbolje da ga ugase.
Kako se može videti na sajtu na kom su javno dostupni izveštaji o poslovanju italijanskih firmi, porodični startap Mihajlovića je imao svega dvoje zaposlenih. Početni kapital im je bio 10.000 evra. Prema podacima, "Lemiha" je 2023. imala neto gubitak od 36.928 evra, a 2024. godine 6.188 evra, dok im je prihod bio 6.512 evra, na osnovu čega se vidi da brend nije bio profitabilan.
Sajt sa koga su se mogli poručiti komadi ovog brenda, koji nije imao fizičku radnju, već neko vreme nije aktivan, a brend "Lemiha" u svojoj ponudi imao je svega 25 artikala.
Za razliku od modnog brenda, udovica Siniše Mihajlović nedavno se oprobala i u ugostiteljskim vodama, gde se pokazala kao uspešna preduzetnica. Naime, ona je sa poslovnim partnerom otvorila restoran-bar u Rimu, koji odlično posluje. I u ovom poslu snagu je ukrstila sa ćerkama, koje su bile zadužene za organizaciju i uređenje.
Tanja Bošković oduševila vestima: Čekam drugo unuče, žarko želim devojčicu
18/11/2025
13 min
Tanja Bosković postaje baka po drugi put
Kolekcija o kojoj mašta svaka žena: Garderober Dajane Paunović pravo je modno carstvo
18/11/2025
2h
Garderober Dajane Paunović - pravo žensko carstvo
Komentari (0)