Lepota

Lični trener Sandre Meljničenko otkriva kako da izgledate kao ona

05/12/2020

Revolucionarni tip vežbi

Lični trener Sandre Meljničenko otkriva kako da izgledate kao ona

Photo by Pascal Le Segretain Getty Images via Guliver

Fitnes guru Džonatan Guder (53), koji se u svetu proslavio kao jedan od najomiljenijih trenera poznatih, rekao je da fitnes nije samo imati zdravo srce, jaka pluća i mišiće. Radi se o koordinaciji, o neuronskim putevima, o činjenici da je mozak povezan s mišićima kako biste znali kuda idu vaša stopala, kuda ruke i pre svega – da li određenu vežbu radite pravilno. Ako se bavite ovom vrstom posla, na kraju se osećate mnogo koordiniranije, vaše telo je povezanije čak i kada hodate ulicom. Među njegovim klijentima bili su Madona, Rejf Fajns, Gvinet Paltrou, ali i najbogatija Srpkinja Sandra Meljničenko, koju je Britanac svojevremeno okarakterisao kao najboljeg klijenta kog ima.

Ono po čemu je Guderova metoda specifična jeste stalna potreba da osmišljenim planom treninga izbegne da njegov klijent dobija mišićnu masu. Vežbama koje osmisli podstiče gubitak masti i razvoj dugih vitkih mišića.

Pročitajte: Sandra i Andrej Meljničenko - Romantični predah 

Viktor_Gladkov iStock/Getty Images Plus via Getty Images

 

– Radimo na više nivoa, a ne samo na jednom. Izbegavamo vežbe s mašinama. Na našem treningu mišić mora više da se stabilizuje, kao i da rade svi mišići oko njega. Dolaze mi ljudi koji su prošli puno trenera, ali nisu imali toliko dugu i vitku telesnu građu kao što su želeli. Ne teramo klijente da dižu težine, već da rade vežbe koje će im izdužiti mišiće. Hrana je vrlo bitna, takođe. Neprijatelj linije je šećer, a ne masti. Šećer transportuje masnoću u masne ćelije, a to opterećuje metabolizam i sprečava sagorevanje masti. U mom programu nema brojanja kalorija, ali ima ograničenja u slatkišima, jedenju paste, hleba i krompira i unosa alkohola.

Po njemu, kardiotrening treba imati tri puta nedeljno po 40 minuta.

– Treninzi ne smeju biti jednolični. Osim vežbi oblikovanja na parteru, ubacujem elemente pilatesa, plesa, bitna je promena. Time se znatno ubrzava metabolizam.

Saveti:

– Prestanite da samo trčite i takav trening kombinujte s preskakanjem konopca, koracima u stranu i unazad.

– Izbacite slatke ugljene hidrate iz ishrane, kao i hleb, pastu i krompir.

– Ako ne želite velike mišiće, nemojte dizati velike težine.

– Uvedite različite aktivnosti kako biste sprečili stagnaciju i prekomerne povrede.

– Pronađite aktivnosti u kojima uživate. Možda vam teretana jednostavno ne leži i više volite da budete na otvorenom.

– Postavite sebi male, realne ciljeve koji su dostižni i fleksibilni kako biste mogli da prilagodite svoje ideje i vremenske okvire u skladu s njima.

Komentari (0)

Loading