Ova boja korektora prikriva sve nedostatke
Kako odabrati korektor mnogi ne znaju

Alter-ego/Shutterstock
Nije tajna da puder treba da odgovara vašem tonu kože što je više moguće. Ali to nije slučaj sa korektorom. Kako odabrati korektor mnogi ne znaju.
Pročitajte: Trik sa korektorom koji skida 10 godina sa lica - Kako da se našminkate bez greške ako imate 40+
Mnogi ljudi pogrešno misle da korektor nije suštinska komponenta šminke. Međutim, u stvari, ovaj spas je potreban ne samo za uklanjanje tamnih krugova ispod očiju - pogodan je za sva problematična područja na licu.
Odabir pravog korektora ključ je za postizanje besprekorne šminke. Pomaže da se sakriju neravnine i daje licu svež i odmoran izgled. A prava nijansa ovog proizvoda može na čudesan način sakriti tamne krugove ispod očiju, crvenilo i druge nedostatke.
Svaka nijansa je dizajnirana da reši specifične probleme. A ovde ne govorimo o bež paleti. Кorektori nisu samo „prirodni“, već i obojeni: žuti, ljubičasti, zeleni i roze. Jedna od najuniverzalnijih i najvažnijih nijansi je poslednja.
Ružičasti korektor je odličan za prekrivanje tamnih krugova ispod očiju, posvetljavanje i dodavanje sjaja koži. Zbog podtona breskve moguće je osloboditi se umornog izgleda lica, dajući koži svežinu i vitalnost.
Ova nijansa korektora je idealna za sve tipove kože jer ne menja boju naše kože, već jednostavno neutrališe plave tonove i čini izgled svežijim. Uzgred, može se koristiti na različite načine.
Ako treba da neutrališemo modrice, onda ga prvo nanosimo direktno na područje donjeg kapka i na vene oko očiju, a zatim na vrhu koristimo još jedan koji je poznat tonu kože Ili ga možete koristiti kao marker za isticanje visokih tačaka vašeg lica.
goodluz/Shutterstrock
Ali pre nego što počnete da se šminkate ovim proizvodom, zapamtite važno pravilo. Ne treba ga nanositi na suvu i nepripremljenu kožu - brzo će se osušiti i efekat neće biti isti. Кoristite serume ili kreme za područje oko očiju, a takođe i prajmer. Ne samo da će vlažiti kožu, već će i povećati trajnost kozmetičkog proizvoda.
Komentari (0)