Lifestyle

Odlučili ste da aktivno trenirate? Ovo su najbolje vežbe za telo! (video)

Odlučili ste da aktivno trenirate? Ovo su najbolje vežbe za telo! (video)

Odlučili ste da vežbate? Bravo za vas! Nije to samo "trka" za trbušnjacima s kojima se možete pohvaliti na društvenim mrežama, već i briga o zdravlju. Svaki početak je težak, a kada još ne znate i kako bi trebalo da vežbate, sve to dodatno otežava odluku i istrajnost u redovnom treniranju.

Lekari s Harvarda mogli bi da nam pomognu u tome. Profesor medicine s Harvarda, I-Min Li, savetuje šta vežbati kako bi izgubili neželjene kilograme, ali i izgradili mišićnu masu i sačuvali vitalne organe i kosti.

Plivanje

Nazivaju ga gotovo savršenim načinom fizičke aktivnosti. Pokreće svaki mišić u telu i istovremeno ubrzava rad srca i pomaže u očuvanju srca i mozga u kasnijoj životnoj dobi. Plivanje je posebno "zahvalna" vrsta rekreacije jer vam ne prete povrede kao u drugim načinima vežbanja.

10 razloga zašto je plivanje najbolji izbor baš za svakoga

Tai chi

Kineska borilačka veština Tai Chi Chuan spoj je blagog pokreta i unutrašnjeg mira, kojima je cilj pokretanje životne energije "Chi“. Tai Chi je u svetu postao popularan kao masovni oblik rekreacije i vežbe za postizanje dugovečnosti. Uprkos tome što se radi o nežnim i laganim pokretima, prednosti Tai Chi Chuana u pogledu fizičkog stanja i kondicije su brojne. Nežni i umereni pokreti Tai Chi Chuana sagorevaju više kalorija nego surfovanje i skoro identično kao skijanje.

Hodanje

Hodanje podiže nivo kiseonika u organizmu, hrani kosti i najzdravije skida kilograme, ali najbitnije je hodati mekano, pripaziti na držanje i meriti puls.

Kegelove vežbe

Vežbe koje jačaju mišić koji sačinjava dno karlice nazivaju se Kegelove vežbe, po lekaru - Dr. Kegelu koji je prvi opisao ove vežbe. Jačanjem ove grupe mišića, Kegelove vežbe u isto vreme sprečavaju spuštanje - descenzus i ispadanje - prolaps materice, mokraćne bešike (cistocela) i rektuma (rektocela). Kegelove vežbe će kod muškaraca ojačati mišiće karlice koji podupiru bešiku i creva, i značajno utiču na seksualnu funkciju.

Kegelove vežbe se mogu izvoditi toliko diskretno da ćete moći da ih radite u bilo kojim trenucima – dok se opuštate na kauču, radite ili vozite u autu.