
Ćerka Nataše Bekvalac maturirala: Pogledajte kakvu haljinu je Hana odabrala FOTO
16/06/2025
1h
Ćerka Nataše Bekvalac na maturi je izgledala prelepo
Autor: Tamara Kovacevic | 10/11/2020
Bliži se datum 11.11 i nije iznenađenje što neke od najvećih platformi za e-trgovinu ulažu veliki napor da tog dana privuku što više kupaca.
Kada se pomene termin shopping događaj, prvo što većini ljudi padne na pamet su termini kao što su Black Friday ili Cyber Monday. Da, u pitanju je mesec novembar, ali drugi datum. Ovog puta je to 11. Novembar.
Koja priča stoji iza 11.11?
Najveći online praznik kupovine u stvari nije počeo kao shopping događaj. Naprotiv, sve je počelo kao dan proslave samca, zahvaljujući grupi studenata muškog pola na kineskom univerzitetu Nanjing 1993. godine, koji su želeli da tog datuma proslave svoju sentimentalnu slobodu, i da biti sam i nije tako loše te da to treba adekvatno proslaviti.
Odabrali su 11. novembar kao dan koji će simbolično reprezentovati situaciju u kojoj se nalaze, odnosno 11.11. predstavlja njih 4 singl studenta, koji nemaju sreće u ljubavi. I tako je ovaj datum uspostavljen kao “dan samca”.
Kako je vreme prolazilo, događaj se širio sa univerziteta na univerzitet, iz grada u grad i postao je deo moderne kulture u Kini, svojevrstan izraz studentske misli. Ubrzo je tu proslavu prihvatila i šira javnost i ona je postala dodatni razlog za razmetanje, jer se bliži kraj godine.
Zbog čega je 11.11 poseban online shopping event
Od 2009-te godine kada ga je svetski poznati online portal Alibaba preuzeo i dao mu novo značenje, taj datum je postao poznat kao Global Shopping Festival, odnosno najveći događaju u istoriji maloprodaje u svetu. Ovaj kulturološki fenomen je nakon ukrštanja sa društvenim mrežama, onlajn prodajom i dobio komercijalan izraz suprotan Danu Zaljubljenih – Kupi Sam Sebi Poklon.
Ovaj online događaj neprekidno generiše milijarde dolara godišnje za Alibabu, na skali zbog koje američki praznici u kupovini izgledaju “smešni”. Poređenja radi, prošle godine je Alibabi trebalo manje od 2 minuta da dostigne 10 milijardi juana, skoro 2 milijarde dolara prihoda. Promo
Prošle godine je 15 različitih svetskih kompanija ostvarilo prihod od preko 143 miliona dolara prodaje, među kojima su bili: Nike, Levi's, Apple, Huawei, Estee Lauder, Gap, The North Face, Nestle, H&M, Uniklo, L'Oreal, Philips i drugi.
U Srbiji je prošle godine ovaj jednodnevni online praznik prvi komercijalno predstavio i promovisao premium multibrend lanac The Spot, u čijim radnjama se može naći obuća, odeća i aksesoari vodećih svetskih brendova: Nike, Adidas, Asics, Reebok, Colmar, EA7, Saucony, Hummel i mnogi drugi. Reakcija tržišta je premašila sva očekivanja.
Promo
I ove godine su brendovi The Spot i Đak Sport su pripremili masovne extra popuste za kupovinu preko njihovih sajtova tokom tih 24 sata.
Zato, ukoliko želite da obradujete sebe komadima odlične sportske odeće, obuće i dodataka, po specijalnim popustima, ne morate da izlazite iz svog doma, kancelarije, fotelje, već obavezno 11.11 (već od ponoći) posetite ove sajtove i uživajte u jedinstvenoj shopping avanturi.
Ćerka Nataše Bekvalac maturirala: Pogledajte kakvu haljinu je Hana odabrala FOTO
16/06/2025
1h
Ćerka Nataše Bekvalac na maturi je izgledala prelepo
Ni haljina, ni suknja, ni pantalone: Ležerno izdanje Tanje Savić pun pogodak
16/06/2025
1h
Tanja Savić iznenadila izgledom na ulici.
Sve za maminu princezu: Kaća Grujić se potrudila da Katja na odmoru dobije kraljevski tretman
15/06/2025
12h
Katja Gobeljić se vratila sa odmora
Đina Džinović je ovako izgledala pre estetskih korekcija FOTO
15/06/2025
15h
Đina Džinović estetske korekcije radila je jako mlada
Šest godina od razvoda sama, a evo ko je Anu Kokić dočekao na aeodoromu
15/06/2025
16h
Ko je Anu Kokić dočekao na aerodoromu
Komentari (0)