
Dirala sam zabranjeno voće, goreću u paklu: Snežana Savić u 72. godini priznala svoj najveći greh
16/06/2025
15 min
Snežana Savić priznala svoj najveći greh
Autor: Jovana Belić | 14/08/2023
Najveći maloprodajni lanac obuće u Evropi slavi čarobne trenutke prvog dana škole posle raspusta u novoj kampanji sportske marke
Promo
JESEN, 2023. Tačno na vreme za početak školske godine DEICHMANN predstavlja novu kampanju za cipele sportskih marki i rančeve. Kampanja BACK TO SCHOOL predstavlja stilove marki adidas, Nike, Puma i Fila i sprovodiće se od 31. jula do 9. septembra 2023. širom Evrope putem različitih medija (TV, digitalni mediji i štampa), kao i putem prodajnih mesta, a praćena je merama spoljnog oglašavanja i promocije.
U kampanji za jesen/zimu 2023. BACK TO SCHOOL reč je o porodicama, deci i mladima prvog dana škole posle raspusta. Kampanja pokazuje izazove i posebno raspoloženje tog dana. „Povratak u školske klupe posle raspusta pravo je uzbuđenje, ne samo za roditelje već posebno za decu i mlade. To je fokus kampanje BACK TO SCHOOL, koja pokazuje: DEICHMANN ima pravu obuću za svaki važan trenutak u životu”, objašnjava Marsel Navrat, Head of Global Creation & Brand Management u DEICHMANN-u.
Promo
Reklamni spot Valentina Petita središte je kampanje. Energičan je, užurban, pun zabave i veselja. U kratkim sekvencama flaše za piće, kutije za ručak, fudbalske lopte i sportska obuća nestaju u rančevima. Sve potpuno spremljeno, zavezane cipele, napokon počinje. Skok u školu, konačno su svi opet na okupu. Televizijski spot prenosi raskošnu atmosferu i priča male, ali važne priče dana u kratkim crticama.
Promo
BACK TO SCHOOL slavi poeziju svakodnevice. Fotografije snimljene za kampanju i filmske scene šarene su, tople i bliske ljudima, kao i obično kada je reč o DEICHMANN-u. Naizgled nesavršeni, autentični trenuci prikazani su u prirodnom svetlu i uz kameru koja je uvek u središtu zbivanja.
„Marka DEICHMANN predstavlja modu i marke po najboljoj ceni za dečake i devojčice, za decu, tinejdžere i odrasle. Ukratko: za sve”, objašnjava Sabine Cantis, glavna direktorka marketinga u DEICHMANN-u.
Promo
Kasting stavlja u središte pažnje ličnost, prirodnost i autentičnost. DEICHMANN se obraća kosmopolitskoj, modernoj ciljnoj grupi koristeći individualno načelo muza. Kampanja BACK TO SCHOOL namenjena je domaćinstvima s decom školskog uzrasta s aktivnim, autentičnim načinom života, koja cene modu i streetwear, ali i kvalitet i dobar odnos cene i kvaliteta.
BACK TO SCHOOL potpuno je kreiran u samoj kompaniji. Marsel Navrat, Head of Global Creation & Brand Management u DEICHMANN-u, odgovoran je za razvoj i sprovođenje kampanje.
Promo
Kampanja obuhvata reklamni spot u Main Edit verziji od 90 s i TVC od 20 s, pojedinačne onlajn formate i formate društvenih mreža, kao i bamper oglase i fotografije za prodavnice, internet prodaju i njuzletere.
Tim kampanje tuguje zbog nedavne tragične smrti reditelja Valentina Petita, s kojim smo već imali čast da ostvarimo nekoliko kampanja. Ostavio je trag svojim izvanrednim talentom i sposobnošću inspirisanja u svim svojim produkcijama. Izražavamo najdublje saučešće njegovoj porodici i prijateljima.
Ovde pronađite video-zapis na Jutjubu:
Dirala sam zabranjeno voće, goreću u paklu: Snežana Savić u 72. godini priznala svoj najveći greh
16/06/2025
15 min
Snežana Savić priznala svoj najveći greh
16/06/2025
57 min
Obrazovanje Zorice Brunclik pevačicu svrstava u red najobrazovanijih pevačica u našoj zemlji
Roštilj, bazen i dvospratna kuća kao iz bajke: Zavirite na ušuškano imanje Ivane Peters FOTO
16/06/2025
2h
Kuća Ivane Peters van Beograda prava je oaza u prirodi
Roditelji su mu poznati, a sestra prava lepotica: Dečak sa fotografije izmamio suze celoj Srbiji
16/06/2025
4h
Dečak sa fotografije danas je uspešan glumac
Horoskop za 17. jun: Jedan znak krije emocije i od sebe samog, Jarčevi, nije dan za nove početke
16/06/2025
3h
Horoskop za 17. jun 2025. godine
Komentari (0)