Lifestyle

Slađana Pantović: Ispred nas je jasna vizija

Kreativna direktorka poznatog srpskog modnog brenda „PS Fashion“ govori o nedavnom učešću na „Pariskoj nedelji mode“ i otkriva koliko su trajale pripreme za predstavljanje na prestižnom modnom događaju

Slađana Pantović: Ispred nas je jasna vizija

Petar Vujanić

Nedavno smo na „Nedelji mode” u Parizu mogli da vidimo reviju uspešnog srpskog modnog brenda „PS Fashion”. Zbog ovog velikog uspeha poželeli smo da razgovaramo sa kreativnom direktorkom brenda Slađanom Pantović, koja nam na početku otkriva kako je došlo do učešća na poznatoj Nedelji mode.

– Posle velikog uspeha konceptualne revije "Refleksija – Ti si ona“, posvećene izuzetnim ženama srpske istorije, na mrežama i u medijima nizale su se pohvale i primetili smo da je jedan od češćih komentara bio da su modeli iz ,,Refleksije“ za svetsku scenu i za pariske modne piste.

Mi smo na reviju ,,Once to watch“ imali mogućnost konkursa upravo na osnovu ,,Refleksije“. Eto, to je bio početak. Prošli smo konkurs i ubrzano su počele pripreme, koje su kulminirale 29. februara, na još jednoj uspešnoj reviji "PS Fashiona", ovog puta na "Pariskoj nedelji mode".

Atmosfera je bila uzavrela, ceo tim bio je inspirisan kolekcijom i posvećen realizaciji projekta. Želeli smo da deo kolekcije „Iconic“ na najbolji način predstavimo pariskoj, ali i globalnoj modnoj javnosti i reprezentativno izađemo pred strane modne kritičare. S ponosom mogu da kažem da su reakcije bile krajnje pozitivne. Prezadovoljni smo rezultatom – kaže Slađana.

Petar Vujanić

 

 

Da li su pripreme bile naporne?

– Slađana Pantović : Pripreme su dugotrajne. Kolekcija „Iconic“ pripremana je godinu dana unapred i uskoro ulazi u naše radnje. Nakon prolaska na samom konkursu i poziva na učešće na reviji ,,Once to watch“ usledili su ,,doterivanje modela“ i logističke pripreme za Pariz.

Kako bi jedan ovakav događaj protekao i bio ispraćen na najbolji mogući način, potrebno je da u sinergiji rade sektori dizajna, marketinga, produkta, proizvodnje i mnogi drugi članovi naše kompanije. To na ekranu izgleda lepo i lako, ali iza toga zaista stoje veliki trud i, najvažnije, vizija – kako vidimo naš brend.

Šta karakteriše osam brižljivo pripremljenih modela iz kolekcije?

– Ovi modeli posvećeni su mladima i onima koji se tako osećaju, za svečane prilike, kada želimo da ostavimo utisak i zasenimo svojom pojavom.

Svaki model prikazan na "Pariskoj nedelji mode" pomalo je ekscentričan, rađen tako da nosi određenu atmosferu, sa detaljima koji daju notu ekstravagancije kompletnom izgledu. Kreirani prema savremenim modnim trendovima, ali u skladu sa prepoznatljivom "PS Fashion" estetikom. Njihova količina u radnjama biće limitirana jer što je komad komplikovaniji za izradu, to je broj komada manji.

Bilo je teško napraviti konačan izbor za reviju. Odlučili smo se za komade koji na najatraktivniji način predstavljaju kolekciju „Iconic“. Materijali koje smo koristili imaju poseban efekat, zbog suptilnog sjaja i kvaliteta, ali još više zbog strukture materijala koja omogućava komplikovane forme, koje je teško postići nekom ,,tanjom“ tkaninom. Upravo je ta specifična forma oličenje ove kolekcije.

 U okviru revije "Once to Watch" u Galeriji "La Burbon" prikazali ste modele u bivšoj rezidenciji španske kraljevske porodice. Koliko vam je bilo važno da kreacije dobro komuniciraju s prostorom u kome se održava revija?

– To je vrlo bitno. Danas umetnost nije strogo ograničena pravilima koja određuju određene pravce. I sama sam pobornik eklektičnog pristupa i doživljaja umetnosti, što se vidi i na našim modelima i u prostoru u kom radimo. Mislim da je u prostoru Galerije "Burbon", koji je zaista veličanstven, taj spoj modernog dizajna dopunjenog krajnjom elegancijom kolecija upravo zasijala na eklektičan način, meni tako drag.

 Šta vama lično i šta brendu znači prikazivanje kolekcije na "Pariskoj nedelji mode", na takom bitnom modnom događaju u svetskoj modnoj industriji?

– "PS Fashion" postoji više od 25 godina i često smo bivali učesnici BFW, ali dugo nismo imali autorsku reviju. Onda smo napravili konceptualni modni iskorak u vidu revije ,,Refleksija – ti si ona“ i to je zaista odjeknulo kao događaj, ne samo među modnom već i u široj javnosti.

Logičan korak posle toga bio je Pariz. Sama činjenica da je reč o predstavljanju u prestonici mode autoru kreacija mnogo znači. Znače mi pohvale koje smo tamo dobili. Znači mi iskustvo, to da vaše modele nose internacionalne manekenke u fenomenalnom prostoru, pred stranom kritikom i brojnim gostima. A za "PS Fashion" kao modni brend Pariz znači potvrdu vrednosti i ohrabruje nas da nastavimo razvoj u istom pravcu.

Petar Vujanić

 

 

 Kakve su bile reakcije na modele iz prethodne kolekcije "Refleksija", posebno zbog činjenice da je posvećena izuzetnim ženama iz naše istorije?

– Reakcije su bile fenomenalne. To je bio konceptualni događaj i izlazio je iz okvira uobičajene modne revije. Time smo proslavili žene koje su ostavile dubok trag u našoj istoriji, koje su i sada uzori savremenoj ženi. Bacili smo svetlo na svaku od njih kroz modele inspirisane njihovim životom i delom. Ti modeli rađeni su s najvećom pažnjom i obzirom prema njihovim životnim pričama. Osobenost tih žena sačuvana je u savremenim formama revijskih modela.

Da li vam je važno da modeli brenda "PS Fashion" budu kreativni i autentični, a opet da imaju neku crtu koja karakteriše našu zemlju?

- Kada postavljamo kolekciju, osnova od koje polazimo je da model bude autentičan, da bude prepoznatljiv kao "PS Fashion" model. Naši kupci insistiraju upravo na tome da su naši komadi nešto što se prepozna kao "PS fashion" među hiljadu drugih. Upravo ta osobenost je nešto što negujemo i što nas vodi stazom uspeha.

 Mislite li da je predstavljanje brenda "PS Fashion" na "Nedelji mode" stiglo u pravo vreme za ovaj poznati srpski brend?

– Uvek je pravo vreme za događaj ovog kalibra, a "PS Fashion" tim uvek želi da bude inovativan i da pravi iznenađenja, pa verujem da ćemo uskoro nekim novim projektom još jednom iznenaditi sve koji nas vole i prate.

Petar Vujanić

 

 

Komentari (0)

Loading