Lifestyle

HLEB & KIFLE Doručak sa prijateljima

HLEB & KIFLE Doručak sa prijateljima

Aleksandar Jančević

Zajedno obeležavamo uspešnu godinu i pripremamo teren za još bolju 2026.

Kompanija Hleb & Kifle organizovala je tradicionalni medijski događaj „Doručak sa prijateljima“, okupljajući predstavnike medija, partnere i prijatelje brenda kako bi zajedno obeležili još jednu uspešnu poslovnu godinu i najavili ono što tek dolazi.

Tom prilikom, gospodin Andrej Bele, direktor Hleb & Kifle izjavio je: “Otvorene su nove lokacije pekara, a određen broj postojećih je renoviran u skladu sa savremenim enterijerskim konceptom brenda, što je doprinelo stvaranju prijatnijeg ambijenta, snažnijeg vizuelnog identiteta i još boljeg iskustva za potrošače. U planu je otvaranje još novih sjajnih lokacija u narednom periodu.“

Aleksandar Jančević

 

 

Tokom 2025. godine Hleb & Kifle nastavili su da jačaju svoju poziciju jednog od najprepoznatljivijih domaćih brendova.

Asortiman je ove godine dodatno unapređen uvođenjem novih proizvoda koji su brzo pronašli svoje mesto u svakodnevnim izborima naših kupaca — od domaćih ručno pravljenih pica, preko domaćih gibanica, inovativnih slanih I slatkih peciva pa do pažljivo pripremljenih kolača koji upotpunjuju ponudu. Fokus brenda ostaje na kvalitetu, doslednosti i dobrim sastojcima, što je i dalje jedan od ključnih razloga zašto je Hleb & Kifle brend koji je omiljeni među potrošačima.

Paralelno sa razvojem ponude i maloprodajne mreže, kompanija je nastavila da ulaže u unapređenje poslovanja, marketing, digitalnu vidljivost i korisničko iskustvo. Posebna pažnja posvećena je i dodatnoj obuci zaposlenih, kao i uvođenju novih kolega iz inostranstva, čime je dodatno osnažen tim koji svakodnevno brine o tome da proizvodi budu sveži, a usluga konstantna i kvalitetna.

„Doručak sa prijateljima“ bio je prilika da se sa partnerima i medijima popriča o brendu, I proteklim dešavanjima ali i da se najavi ono što tek dolazi. U 2026. godini Hleb & Kifle planiraju dalju ekspanziju, nove lokale I iznenađenja I inovacije u ponudi ali I uvođenje programa lojalnosti kroz koji će potrošači imati puno benefta.

Aleksandar Jančević

 

 

Hleb & Kifle nastavljaju da rastu sa istom misijom — da svaki dan donesu malo jednostavnog uživanja, uz proizvode pripremljene sa pažnjom, I ambijent koji donosi prepoznatljiv osećaj topline i opuštenosti, čak i u najdinamičnijim danima.

Komentari (0)

Loading