
Nova era modernih nosivih uređaja: Huawei lansirao najnovije gedžete u Berlinu
15/05/2025
13h
Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.
Direktor prodaje kompanije Motorola za Adrijatik regiju Vladimir Ostojić govori o najnovijoj seriji tog brenda, ali se osvrće i na problem prekomernog korišcenja smartfona i otkriva na koji način njegova firma odgovara na takav trend
Imajuci u vidu kojom brzinom se razvija industrija telekomunikacija kod nas i u svetu, nije pogrešno pretpostaviti da Vladimir Ostojić, direktor prodaje kompanije „Motorola” za Adrijatik regiju, mora biti čovek koji nikada ne spava. Tržište zahteva da stalno imate nove ideje i pritom se nadate da, dok ih ne realizujete, neće izaći neka još modernija. Pa ipak, Vladimir nastoji da racionalno rasporedi vreme namenjeno poslu, ostavljajuci nešto elana i za porodicne trenutke. Kao čovek koji se bavi mobilnim telefonima, rešio je da sopstveni aparat koristi što je kraće moguće, ali priznaje da izazovi današnjeg vremena to često otežavaju.
Na sve konkurentnijem tržištu mobilnih telefona, po cemu se Motorola izdvaja kao brend?
– Mi smo kompanija s najdužim stažom u proizvodnji mobilnih telefona. Naime, prvi telefon koji se pojavio pre više od četrdeset godina proizvela je Motorola. Stoga, istorija je na našoj strani, a od samog početka pa sve do danas, verni smo istom principu poslovanja, a to je kvalitet.
Sada objavljujete novu seriju, u pitanju je g6. Koje su njene prednosti?
– Serija g je najprodavanija u našoj kompaniji. Njena šesta generacija stupila je kod nas u prodaju 28. maja i čine je tri modela. Pored izraženog kvaliteta, moram istaći i njenu pristupačnost, pa je ipak istina da visok kvalitet možete dobiti po odgovarajucim cenama.
Tehnologija mobilnih telefona razvija se sve brže, na kakve izazove nailazite u tom dinamičnom procesu?
– Upravo serija g6 pravi je odgovor na vaše pitanje. Svake godine izbacuju se sve brži i jači telefoni, ali to uslovljava i sve veće cene. Sva tri modela iz nove serije imaju fantastične kamere, iako se to možda ne bi reklo na osnovu cene. Pored dizajna, četiri boje telefona, kamera je sigurno naš glavni adut. Tu je i brzo punjenje. Za petnaest minuta možete napuniti bateriju za osam sati rada.
Kao društveno odgovorna kompanija sproveli ste istraživanje o vremenu koje provodimo uz mobilne telefone. Do kakvih rezultata ste došli?
– Uz pomoć profesora sa Harvarda uradili smo istraživanje Phone Life Balance. Kao brend koji je započeo proizvodnju mobilnih telefona, osetili smo odgovornost da pokrenemo tu temu. Rezultati su bili ozbiljno upozoravajući. Telefoni previše učestvuju u našoj svakodnevici, sigurno ste i sami bili u društvu gde svi sede i gledaju u ekran. Treba pronaći meru. Vaši čitaoci mogu otići na naš sajt phonelifebalance.motorola.com i uraditi test po kojem mogu proceniti koliko vremena provode na svojim telefonima i verujem da ce mnogi biti zabrinuti. Postoji aplikacija koja može da meri koliko puta ste dnevno otključali svoj telefon. Ja sam sebi izbrojao preko tri stotine puta. Razmišljao sam o tome šta mogu da uradim i moguće je pronaći balans. Sada ne prelazim stotinu.
Vaš sin Ognjen ima 12 godina, da li ima mobilni telefon?
– Dobio ga je u trećem razredu, a sada je peti. Mogu vam reći da ga ne koristi preterano, budući da ima mnogo aktivnosti u školi pa ne stiže. Međutim, nema pristup društvenim mrežama, jer mislim da mu u ovom trenutku nisu previše potrebne.
Kada ste na telefonu, šta najviše radite?
– Uglavnom čitam mejlove, možda ponekad vesti i to je to.
Nova era modernih nosivih uređaja: Huawei lansirao najnovije gedžete u Berlinu
15/05/2025
13h
Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.
Victoria’s Secret stigao u Srbiju
15/05/2025
16h
Victoria’s Secret, vodeći svetski maloprodajni lanac specijalizovan za donji veš i beauty proizvode, uključujući modne kolekcije, luksuzne parfeme, proizvode za negu tela i odeću za opuštanje, otvorio je svoju prvu radnju u Beogradu, u Srbiji.
Sjajne vesti za ljubitelje šminke: Do 35% popusta na sve make up proizvode u Lilly drogerijama
13/05/2025
2 dana
Sjajne vesti za ljubitelje šminke
12/05/2025
3 dana
Da lepota ne mora da bude savršena da bi bila snažna, pokazao je još jedan u nizu događaja koji pomeraju granice – find your Beauty, koji je kompanija dm organizovala 10. maja u Hali 4 Beogradskog sajma.
Nina i Tea više nisu devojčice: Ćerke Ane Kokić zasenile majku lepotom (FOTO)
15/05/2025
11h
Ćerke Ane Kokić izrasle u prave lepotice
Rođendanska bajka za malog Isaiju: Šareni baloni, medvedići, mesec u dnevnoj sobi... (FOTO)
15/05/2025
10h
Unuk Cece Ražnatović dobio bajkovitu rođendansku proslavu
Jednom rečenicom rekla je mnogo: Konačno otkriveno kakav je odnos Seke Aleksić i Lepe Brene
15/05/2025
12h
Konačno je razjašnjeno kakav odnos pevačica Seke Aleksić i Lepe Brene.
Nova era modernih nosivih uređaja: Huawei lansirao najnovije gedžete u Berlinu
15/05/2025
13h
Nova serija vodećih Huawei gedžeta predstavljena je evropskoj publici na događaju u Berlinu.