Lifestyle

TELEKOM SRBIJA NASTAVLJA DA OSVAJA SVETSKA FILMSKA TRŽIŠTA - Film „Jedini izlaz“ prikazivaće se na čak tri kontinenta

Film „Jedini izlaz“ prikazivaće se na čak tri kontinenta

TELEKOM SRBIJA NASTAVLJA DA OSVAJA SVETSKA FILMSKA TRŽIŠTA - Film „Jedini izlaz“ prikazivaće se na čak tri kontinenta

Novo svetsko priznanje u domenu filmske produkcije stiglo je na adresu Telekoma Srbija.  Film „Jedini izlaz“, čiju produkciju potpisuju Telekom Srbija i produkcijska kuća „Stanković & sinovi“, biće plasiran na tržišta Sjedinjenih Američkih Država, Španije i Južne Koreje. Za internacionalnu distribuciju filma zaslužna je kompanija Fizz-e-motion iz Beča. 

Na ovaj način, film režisera Darka Nikolića biće dostupan milionima ljubitelja sedme umetnosti širom sveta, a kompanija Telekom Srbija još jednom je potvrdila nesumnjivi kvalitet u izradi serija i filmova.

„Činjenica da se međunarodni distributeri sve češće interesuju za ostvarenja u produkciji Telekoma Srbija, potvrđuje da pravimo izuzetno zanimljiv i kvalitetan sadržaj na koji smo svi ponosni. Ovakva priznanja motivišu nas da i u narednom periodu nastavimo da pomeramo granice i osvajamo nova filmska tržišta širom sveta“, rekao je generalni direktor kompanije Telekom Srbija, Vladimir Lučić.  

Uglješa Dapčević i Zorana Đorđević

 

„Jedini izlaz“ je psihološki triler, čija je radnja smeštena u glavnom gradu Srbije. Šest godina nakon što joj je muž, čuveni beogradski advokat, stradao u požaru, Ana Kolar (Anđelka Prpić) dobija informacije, koje dovode u pitanje sve što je mislila da zna o tragediji, ali i o svojoj porodici. Paralelno, iznenadna smrt najboljeg druga njegove ćerke, uvlači inspektora Dejana Štrpca (Ljuba Bandović) u lanac zločina, koji počinje misteroznim nestankom mlade advokatice od pre šest godina. Dok sve radi protiv njih, dvoje junaka započinju zajedničku potragu za istinom, koja ih suočava sa mrežom laži, ucena i ubistava, ali i mračnim tajnama iz sopstvene prošlosti.

Filmom „Jedini izlaz“, kompanija Telekom Srbija nastavila je i u 2022. godini da krči put do internacionalnih tržišta, budući da je krajem prošle godine, omogućila da seriju „Državni službenik“ pogleda oko 30 miliona Brazilaca.

 

Komentari (0)

Loading