
2023 - godina važnih jubileja u Španiji
17/03/2023
Španski turizam se oporavio od snažnog udarca izazvanog pandemijom koronavirusa i u 2022. godini zabeležio posetu od 71,2 miliona stranih turista
01/03/2023
Osnivačica i vlasnica brenda "Calinesse" govori o tome s kakvom je idejom pokrenula proizvodnju organskih kozmetičkih proizvoda namenjenih celoj porodici i šta sve oni pružaju koži
Marko Božić
Povratak prirodi svima nam je postao prioritet otkako se borimo sa zagađenjem svuda oko nas. Baš je to na umu imala osnivačica i vlasnica brenda "Calinesse" Angela Crossley, Beograđanka koja živi i radi u Švajcarskoj. U svim proizvodima njenog brenda 10 odsto sastojaka dolazi sa organskih farmi, a ona nam otkriva da je u planu da se taj procenat poveća. Budući da je poznato da su švajcarski zakoni vrlo rigorozni po pitanju sastojaka, pogotovo ukoliko je u pitanju organska kozmetika, jasno je da su proizvodi brenda "Calinesse" vrhunskog kvaliteta.
STORY : Možete li nam reći nešto više o svom brendu Calinesse? On predstavlja svojevrstan povratak prirodi, zar ne?
ANGELA CROSSLEY : "Calinesse" brend je nastao iz ideje da se stvori kozmetika koju mogu da koriste svi, brend je namenjen deci i porodici. Krenuli smo od magarećeg mleka kao glavnog sastojka svakog proizvoda, a za finalne rezultate i produkte koje danas imamo trebalo nam je par godina da razvijemo tehnologiju vrednu EcoCert sertifikata kvaliteta. “Calinesse” je organska, prirodna kozmetika koja odgovara svima, istinski hrani i neguje kožu. Ključ je u prirodi i prirodnim sastojcima kojima svi treba da se okrenemo. Nismo štedeli na kvalitetu i verujemo da će to prepoznati i potrošači. Vodimo se parolom: “Iz ljubavi smo stvoreni, zato ljubav i dajemo”.
STORY : Koji su sastojci zastupljeni u proizvodima i koje sve proizvode imate u portfoliju?
Marko Božić
STORY : S kojom željom ste pokrenuli ovaj brend?
A. C. : Sa željom da stvorimo nešto čisto, organsko i bez hemije, proizvode koje mogu da koriste bebe od svojih prvih dana. Previše je hemije zastupljeno svuda oko nas, verujemo da većina potrošača, nažalost, nije ni svesna štetnosti kozmetike koju svakodnevno koriste, koja izaziva razne bolesti, ekceme... Upravo zbog toga cilj nam je bio da proizvodi budu pre svega namenjeni svima, bez kompromisa, i mislimo da smo u tome i uspeli. Dokaz su kupci koji nam se vraćaju i zbog toga smo veoma srećni, to nas gura dalje.
STORY : Magareće mleko je jedan od ključnih sastojaka proizvoda, kakve dobrobiti od njega ima koža?
Marko Božić
STORY : Koji su vaši favoriti među proizvodima vašeg brenda i kako izgleda vaš ritual jutarnje i
večernje nege?
A. C. : Teško je izdvojiti jedan proizvod, čak i dva. Kao neko ko voli da vodi računa o sebi, svakodnevno koristim više proizvoda, poput antiejdžing kreme, mleka za telo, mleka za skidanje šminke. Ujutru volim da pripremim lice i telo za dnevne izazove, tako da su gel za tuširanje, krema za lice i mleko za telo nešto što ne smem da izostavim. Uveče, često nakon napornog dana, častim se mlečnom kupkom, gelom za lice od kajsije i maskom. Treba razmaziti kožu lica i tela, a uz ovu kozmetiku to je definitivno vrlo lako.
STORY : Pakovanje proizvoda je ekološko, od šećerne trske.
STORY : Živite u Švajcarskoj, koliko često posećujete Beograd i kakve vas emocije vežu za ovaj grad?
Imate li puno prijatelja ovde?
A. C. : Još kao devojka otišla sam iz Srbije i put me je odveo u Švajcarsku. Tamo sam se školovala, osnovala porodicu i stekla veliki krug prijatelja. Kada smo planirali razvijanje brenda, iskreno sam želela da Srbija i ceo ovaj region budu deo “Calinesse” priče, verovatno sam podsvesno priželjkivala da više vremena provodim u Srbiji i Beogradu. I eto, mogu reći da sam odgovorna što je “Calinesse” u Srbiji i jako sam srećna zbog toga. Rodila sam se u Beogradu, roditelji mi ovde žive, kao i dosta prijatelja, i svaki put se radujem kada treba da vreme provedem u Srbiji. Beograd će uvek biti moj dom ma gde god da živim.
STORY : Koja su vaša životna zadovoljstva, šta volite da radite u slobodno vreme?
A. C. : Da uživam s prijateljima i porodicom gde god bila. Zbog posla i čestih putovanja nisam svakodnevno u prilici da se viđam s dragim ljudima, pa kada imam to zadovoljstvo, gledam da iskoristim svaki trenutak.
2023 - godina važnih jubileja u Španiji
17/03/2023
Španski turizam se oporavio od snažnog udarca izazvanog pandemijom koronavirusa i u 2022. godini zabeležio posetu od 71,2 miliona stranih turista
Otvorena izložba „Svi smo osobe u razvoju“
14/03/2023
Osobe sa posebnim potrebama kako to često čujemo, zapravo ne postoje, jer nisu u pitanju nikakve „posebne“ potrebe, već svima nam je potrebno isto: ljubav i poštovanje – ovo je glavna poruka izložbe „Svi smo osobe u razvoju“, koja je sinoć otvorena u Galeriji Štab, u saradnji humanitarne organizacije „Dečje srce“ i brenda United Colors of Benetton Srbija i kompanije MiaMara
14/03/2023
Gotovo dve trećine ispitanih građana Srbije u proseku ne spava poželjnih sedam do osam sati, a čak polovina ima osrednji kvalitet spavanja, pokazalo je najnovije istraživanje koje su u Srbiji za kompaniju JYSK sprovele istraživačke agencije Masmi i Hendal
Uz novi NIVEA Q10 serum neka ti do izražaja dođe lice, a ne bore
09/03/2023
Znaš li da tvoje lice može da ima preko hiljadu jedinstvenih izraza koji u nekim situacijama mogu da budu čak i jači od reči?
23/03/2023
Brak Ilde Šaulić satkan je na poverenju, poštovanju i velikoj ljubavi pevačice i njenog muža
Komentari (0)