Lifestyle

DEICHMANN-ova kampanja za jesen/zimu BACK TO SCHOOL

Najveći maloprodajni lanac obuće u Evropi slavi čarobne trenutke prvog dana škole posle raspusta u novoj kampanji sportske marke

DEICHMANN-ova kampanja za jesen/zimu BACK TO SCHOOL

Promo

JESEN, 2023. Tačno na vreme za početak školske godine DEICHMANN predstavlja novu kampanju za cipele sportskih marki i rančeve. Kampanja BACK TO SCHOOL predstavlja stilove marki adidas, Nike, Puma i Fila i sprovodiće se od 31. jula do 9. septembra 2023. širom Evrope putem različitih medija (TV, digitalni mediji i štampa), kao i putem prodajnih mesta, a praćena je merama spoljnog oglašavanja i promocije. 

U kampanji za jesen/zimu 2023. BACK TO SCHOOL reč je o porodicama, deci i mladima prvog dana škole posle raspusta. Kampanja pokazuje izazove i posebno raspoloženje tog dana. „Povratak u školske klupe posle raspusta pravo je uzbuđenje, ne samo za roditelje već posebno za decu i mlade. To je fokus kampanje BACK TO SCHOOL, koja pokazuje: DEICHMANN ima pravu obuću za svaki važan trenutak u životu”, objašnjava Marsel Navrat, Head of Global Creation & Brand Management u DEICHMANN-u.

Promo

 

Reklamni spot Valentina Petita središte je kampanje. Energičan je, užurban, pun zabave i veselja. U kratkim sekvencama flaše za piće, kutije za ručak, fudbalske lopte i sportska obuća nestaju u rančevima. Sve potpuno spremljeno, zavezane cipele, napokon počinje. Skok u školu, konačno su svi opet na okupu. Televizijski spot prenosi raskošnu atmosferu i priča male, ali važne priče dana u kratkim crticama.

Promo

 

BACK TO SCHOOL slavi poeziju svakodnevice. Fotografije snimljene za kampanju i filmske scene šarene su, tople i bliske ljudima, kao i obično kada je reč o DEICHMANN-u. Naizgled nesavršeni, autentični trenuci prikazani su u prirodnom svetlu i uz kameru koja je uvek u središtu zbivanja. 

„Marka DEICHMANN predstavlja modu i marke po najboljoj ceni za dečake i devojčice, za decu, tinejdžere i odrasle. Ukratko: za sve”, objašnjava Sabine Cantis, glavna direktorka marketinga u DEICHMANN-u. 

Promo

 

Kasting stavlja u središte pažnje ličnost, prirodnost i autentičnost. DEICHMANN se obraća kosmopolitskoj, modernoj ciljnoj grupi koristeći individualno načelo muza. Kampanja BACK TO SCHOOL namenjena je domaćinstvima s decom školskog uzrasta s aktivnim, autentičnim načinom života, koja cene modu i streetwear, ali i kvalitet i dobar odnos cene i kvaliteta. 

BACK TO SCHOOL potpuno je kreiran u samoj kompaniji. Marsel Navrat, Head of Global Creation & Brand Management u DEICHMANN-u, odgovoran je za razvoj i sprovođenje kampanje.

Promo

 

Kampanja obuhvata reklamni spot u Main Edit verziji od 90 s i TVC od 20 s, pojedinačne onlajn formate i formate društvenih mreža, kao i bamper oglase i fotografije za prodavnice, internet prodaju i njuzletere.

Tim kampanje tuguje zbog nedavne tragične smrti reditelja Valentina Petita, s kojim smo već imali čast da ostvarimo nekoliko kampanja. Ostavio je trag svojim izvanrednim talentom i sposobnošću inspirisanja u svim svojim produkcijama. Izražavamo najdublje saučešće njegovoj porodici i prijateljima. 

Ovde pronađite video-zapis na Jutjubu:

https://youtu.be/USfKyr23TvQ

Komentari (0)

Loading