Lifestyle

Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise

Inicijativa kompanije Visa tradicionalno okupila više od hiljadu žena koje pokreću svoje biznise

Promo

Ove godine u beogradskoj Ložionici, organizovano je tradicionalno okupljanje preduzetnica iz čitave Srbije i to na Velikom edukativnom događaju She’s Next empowered by Visa. Tokom celodnevnog programa, posvećenog osnaživanju i umrežavanju žena u biznisu, više od 1.000 učesnica imalo je priliku da kroz predavanja, panele, radionice i direktne susrete sa stručnjacima stekne praktična znanja, inspiraciju i podršku za dalji razvoj svojih ideja.

„Izuzetno sam ponosna što smo od jedne ideje izgradili snažnu zajednicu žena koje dele istu strast, motivaciju i želju za poslovnim uspehom. She’s Next je postao prostor u kojem se podrška ne meri samo rečima, već konkretnim delima – kroz razmenu znanja, inspiracije, mentorstva i finansijske pomoći. Ove godine, u saradnji sa Banca Intesa, napravili smo još jedan važan korak predstavljanjem Visa Platinum Business She's Next debitna kartica, kao simbol i alat koji ženama koje vode ili pokreću biznis pruža sigurnost, resurse i savetodavnu podršku. Verujem da zajedno gradimo budućnost u kojoj svaka žena ima priliku da ostvari svoje preduzetničke snove“, izjavila je Ana Drašković, potpredsednica i generalna direktorka kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.

Promo

 

Program je obuhvatio tri edukativne radionice i dva panela sa ciljem da odgovore na najvažnija pitanja savremenog ženskog preduzetništva, od uspešne prodaje i pristupa fondovima do izgradnje ličnog brenda.

Inspirativna predavanja održale su Mirjana Radosavljević iz kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija, Milica Stevanović, trener ličnog razvoja i Jovan Ličina iz Centra za edukaciju i upravljanje projektima (CEUP), dok su na panelima učestvovale prepoznatljive žene preduzetnice – Lana Krunić (Knedly), Ana Kovačević (make-up artist), Sanja Zelenović (Food Journalista), Danijela Biškup (Lilu Shoes) i Dragana Milanović (Roberto Baressi), koje su sa publikom podelile svoje lične i profesionalne priče o hrabrosti, posvećenosti i rastu.

“Kao banka koja već dugi niz godina aktivno podržava razvoj ženskog preduzetništva i promoviše jednakost i inkluziju u poslovanju, ponosni smo što zajedno sa kompanijom Visa nastavljamo da kreiramo uslove u kojima žene imaju jednake mogućnosti da ostvare svoje ambicije i doprinesu društvenom razvoju i privrednom rastu. U tom duhu, kreirali smo i Visa Platinum Business She's Next debitnu karticu koja spaja finansijsku sigurnost, zdravstvenu zaštitu i poslovne benefite namenjene preduzetnicama, potvrđujući svoju posvećenost i stvaranju okruženja u kojem žene imaju podršku, znanje i prilike da realizuju svoj potencijal i razviju biznis“, izjavio je Darko Popović predsednik Izvršnog odbora  Banca Intesa.

Promo

 

Poseban trenutak dana bilo je finale finansijskog konkursa She’s Next, u kojem je sedam preduzetnica predstavilo svoje ideje, a tri najbolje osvojile su bespovratne grantove u iznosu od po 3.000 evra kao podršku daljem razvoju poslovanja.

Promo

 

Ovogodišnje pobednice su: Marina Kaplarević, brend ShishamoOvce – ručno tkana, održiva ćebad od 100% prirodne vune, namenjena onima koji cene kvalitet, autentičnost i moderne interpretacije tradicionalnog zanata. Olivera Nikolić, Edukativni centar Blistavi umovi – centar posvećen deci sa teškoćama u razvoju kroz rad logopeda, psihologa i defektologa, sa misijom inkluzije, jačanja samostalnosti i stvaranja podržavajućeg okruženja za svako dete. Milena Jovanović, brend Moćno – održivi koncept mikrobilja i funkcionalne hrane, koji spaja lokalnu proizvodnju, edukaciju i inovativne proizvode poput pesto soseva i setova za kućni uzgoj, sa jasnim potencijalom za širenje i izvoz.

Promo

 

Dodatni sadržaji obogatili su događaj i stvorili autentično iskustvo za sve učesnice:

Biznis korneri, gde su partneri Banca Intesa, Privredna komora Srbije, Roglić Company i Bolji način pružali savete o finansijama i mogućnostima razvoja biznisa;

- Business Speed Dating, koji je omogućio direktne razgovore i umrežavanje sa stručnjacima i predstavnicima kompanija;

- i Zona zdravlja, gde su tokom dana obavljani besplatni ultrazvučni pregledi dojki, uz važnu poruku da je briga o sebi deo svake uspešne poslovne priče.

Promo

 

Veliki edukativni događaj She’s Next još jednom je potvrdio da zajedništvo, znanje i podrška mogu biti najjači pokretači promena u svetu ženskog preduzetništva.

Više o ovoj inicijativi možete pronaći na visa.rs.

Komentari (0)

Loading