09/05/2025
1 dana
Talas originalnosti u srcu Beograda: uz ritam nove generacije otvorena je renovirana adidas radnja u Knezu
Autor: story.rs/NP | 31/05/2019
Iako je četvrta industrijska revolucija donela uverenje da će tehnologije prevladati, fokus i dalje ostaje na ljudima, njihovim emocijama i vrednostima, dok tehnološka rešenja ubrzano menjaju svet - ali po meri čoveka. Ovo je poruka desete po redu Direct Media Akademije koja je u Madlenijanumu okupila više od 500 najuticajnih marketinških i medijskih eksperata iz regije.
Marketinški događaj sezone ugostio je predavače svetskog renomea i domaće eksperte iz oblasti brendinga i komunikacija, inovacija i implementacije najnovijih tehnologija u medijima, menadžmenta novog doba i filmske industije.
Pozdravljajući prisutne, direktor DIRECT MEDIA United Solutions Jovan Stojanović izjavio je da sistem spremno ulazi u novu tehnološku eru u kojoj će za rešavanje poslovnih izazova biti neophodan sveobuhvatan pristup.
- Takav pristup podrazumeva širinu u kreativnom rešavanju problema u kombinaciji sa upotrebom tehnologija po dubini, a sve u službi efikasnijeg i kvalitetnijeg odgovora brendova na potrebe potrošača - izjavio je Jovan Stojanović.
Čak 84% učesnika Akademije smatra da čovek nove ere komunikacija i dalje treba bolje da poznaje ljude nego mašine, iako kao sasvim izvesnu i korisnu vide veću upotrebu tehnologija poput mašinskog učenja i veštačke inteligencije u marketingu i medijima. Fokus oglašivačkih kampanja nove ere komunikacija biće na emocijama potrošaca, smatra 65% ispitanika, sa čim se slaže i jedan od najkreativnijih umova današnjice i predavač na DM Akademiji, Ravid Kuperberg iz Mindscapes agencije.
- Kao i uvek, ključna veština je razumevanje ljudi, njihovih života i drama koje doživljavaju, kao i kreativni novi načini za njihovo rešavanje koji su relevantni za brend i njegov život. Tehnologija nikada ne treba da bude suština priče, već treba da pomogne pri njenom oživljavanju - izjavio je Ravid.
Kada je reč o transformaciji medija, televizija kao izvorni, “originalni” influenser ostaće i dalje najdominantniji medij, ali u novoj formi, poručili su na Direct Media Akademiji eskperti na polju TV inovacija.
- Prelazak sa analogne na digitalnu televiziju je zajedno s novim tehnologijama omogućio da korisničko iskustvo i konzumiranje sadržaja postanu personalizovaniji nego ikada ranije i prilagođeni pojedinačnim potrebama i ukusima. Sada kada su ove inovacije dostupne u vašem regionu, kvalitet gledalačkog iskustva će se neminovno značajno poboljšati - izjavio je Willem Janssen iz Comcast kompanije FreeWheel, koja je globalni lider u tehnološkim rešenjima za oglašavanje i televiziju.
R&D direktor United Grupe, Srđan Đurđević, koji je održao predavanje o inovacijama na televiziji izjavio je da današnji gledalac traži da mu se sadržaj „skroji po meri“, jer s pravom očekuje uslugu u kojoj će vreme provoditi gledajući ono što želi, a ne tragajući za onim što želi.
- Upotreba mobilnih uređaja raste velikom brzinom, današnji gledaoci su stalno u pokretu, žive brzo i žele da im je sve na dohvat ruke. Televizija je morala da isprati taj trend i da gledaocima omogući željeni sadržaj u željenom trenutku na željenom uređaju. Međutim nije dovoljno imati samo veliku količinu sadržaja, već i moćnu tehnološku platformu zasnovanu na najnovijim tehnologijama poput ML i AI, kao i brz i lak korisnički interfejs. Mi se trudimo da kroz naš centar za inovacije, United Cloud, konstatno pratimo nove trendove i tehnologije, i da time našim korisnicima povećamo zadovoljstvo gledanja televizije - izjavio je Srđan.
Kada je reč o novom umreženom organizacionom modelu, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor konferencije Spark.me Vladimir Vulić, dao je svoje viđenje o procesu digitalne transformacije, kao jednog od najznačajnijih katalizatora u evoluciji biznisa.
- Najvažniji korak na putu digitalne transformacije je promena načina razmišljanja. Savremeni metodi rada zahtevaju promenu paradigme ne samo kada se radi o tehnologiji, već i u načinu organizacije rada i procesa unutar kompanije. Zaposleni trebaju iz uloge onih koji izvršavaju naređenja da preuzmu ulogu ravnopravnih kreatora vrednosti, dok komunikacija sa svim stejkholderima mora biti bazirana na slobodnom protoku informacija i kolaboraciji - izjavio je Vladimir.
Među predavačima ove godine su se našli i Jon Burkhart marketinški konsultat TBC Global, strateg za sadržaj i koautor knjige Newsjacking i Dragan Bjelorlić naš proslavljeni umetnik.
U novoj eri komunikacija, biće skoro podjednako važno posedovanje multidisciplinarnih veština ali i poznavanje kompleksnijih tehnologija, zaključili su učesnici DM Akademije.
Upravo je sticanje novih znanja i praktičnih veština bila tema dvodnevne edukacije tokom koje su polaznicima u dva modula Mediji i Brending, a kroz serijal predavanja i radionica prezentovani najnoviji trendovi u oblasti medija i komunikacija. Ova predavanja držali su stručnjaci DIRECT MEDIA United Solutions sistema.
Svake godine prihod od prodaje kotizacija sa Direct Medija Akademije bude upotrebljen u humanitarne svrhe, a to će biti praksa i ove godine.
09/05/2025
1 dana
Talas originalnosti u srcu Beograda: uz ritam nove generacije otvorena je renovirana adidas radnja u Knezu
DAHLIA: Više od kozmetike – priča o lepoti, ženstvenosti i nezi
08/05/2025
2 dana
Brend koji već 101 godinu neguje žene i njihovu lepotu, Dahlia, i dalje nosi onu posebnu čar – onu koja nas vraća u detinjstvo, podseća na mamine i bakine rituale, ali i inspiriše da svakodnevno biramo sebe.
La Terra – novi brend koji udobnost i stil donosi u vašu svakodnevicu
05/05/2025
5 dana
Postoje dani kada se osećate puni energije, a nekada su to mirniji trenuci, koje provodite u krugu porodice, na kafi sa prijateljicama ili u kratkoj šetnji gradom. U svakom od tih trenutaka, ono što nosite ima jedan zadatak – da vas ne sputava, već podrži.
Sređivanje i priprema kože za leto: Kako pripremiti kožu za najsunčaniji period u godini
04/05/2025
6 dana
Kako da na pametan i dobar način pripremimo kožu za najsunčaniji period u godini otkriva nam stručna sagovornica, doktorka Ivana Filipović Marković iz poznate ordinacije „Delta Estetica“
To je najdivnije na svetu: Marija Veljković morala sa svima da podeli lepu vest
10/05/2025
2h
Marija Veljković presrećna, morala da podeli sa svima
Horoskop za 11. maj 2025. godine: Vodolije promena pokreće, Strelčevi imaju leptiriće u stomaku
10/05/2025
3h
Horoskop za 11. maj 2025. godine
Prelepe vesti stižu od bivše žene Ognjena Amidžića: Danijela Dimitrovska blista, ČESTITAMO FOTO
10/05/2025
4h
Danijela Dimitrovska objavila prelepe vesti.
Zavirite u najlepše dvorište u Valjevu: Željkova i Sašina majka napravila baštensku oazu (FOTO)
10/05/2025
6h
Dvorište Joksimovića u Valjevu odiše toplinom
On mi je tražio da prekinem trudnoću: Goca Tržan više neće da ćuti
10/05/2025
7h
Goca Tržan abortirala na njegov zahtev