
Humanitarna modna revija u Nišu: Dizajneri sa juga Srbije za nezbrinutu decu (FOTO)
29/03/2023
U nedelju 26.03 otvorena je humanitarna revija pod nazivom LET'S RUNAWAY za Dom Duško Radović u Niš (Dom za nezbrinitu decu)
11/05/2022
U hotelu Indigo u Beogradu 10. maja održana je konferencija za medije "Feel Slovenia", na kojoj je ova predivna zemlja predstavljena kao atraktivna destinacija za zdrava iskustva sa vrhunskom gastronomskom ponudom
Feel Slovenia
Konferencija za novinare „Osetite Sloveniju” upriličena je u organizaciji Slovenačke turističke zajednice (STO), a događaju je prisustvovao veliki broj predstavnika srpskih medija. Sloveniju kao zelenu, aktivnu i zdravu destinaciju, ponudu slovenačkih prirodnih banja i lečilišta, kao i vrhunsku gastronomiju prezentovali su predstavnici STO, Asocijacije banja Slovenije i Lečilišta Rogaška Slatina. U okviru jačanja promotivnih i marketinških aktivnosti na tržištima koja pokazuju posebno visok potencijal rasta, Slovenačka turistička organizacija (STO) će u 2022. intenzivirati svoje aktivnosti u predstavljanju Slovenije na srpskom tržištu.
Feel Slovenia
Aleksandra Lipej iz STO je izjavila: „U Turističkoj zajednici Slovenije 2022. godine svoje promotivne aktivnosti smo prvenstveno usmerili na obližnja evropska tržišta i, između ostalog, na tržište Srbije. Zbog svoje blizine i mnogih mogućnosti jedinstvenih doživljaja, zanimljivih mesta i kulturoloških sličnosti, kao i aktivnih doživljaja u prirodi, Slovenija je tradicionalno popularna destinacija među građanima Srbije. Pandemija je dodatno osnažila trendove poput sve veće popularnosti odmora sa jakim naglaskom na održivosti, aktivnom odmoru na otvorenom i butik doživljajima, što jača konkurentsku poziciju Slovenije kao atraktivne turističke destinacije.“
Feel Slovenia
Iztok Altbauer, generalni direktor - Asocijacija banja Slovenije je rekao: „Slovenija je poznata i kao zemlja zdravlja, zahvaljujući odličnim i veoma dobro razvijenim turističkim proizvodima "Slovenačke banje i termalni centri". Na naš razvoj utiču brojni prirodni resursi i obilje prirodnih lekovitih faktora. Najznačajnije su: termalne i termomineralne vode, hladne mineralne vode za piće (najpoznatije su Donat Mg i Radenska), morska voda i morske soli, razna organska i neorganska lekovita blata (peloidi), planinska subalpska i panonska mikroklima i mediteranska morska klima sa bogatim aerosolima . Ovo bogatstvo nam omogućava veoma široku ponudu, kako u oblasti zdravstveno-kurativnih i preventivnih programa, tako i programa opuštanja, harmonije za dušu i telo i doživljaja vode za celu porodicu. Gosti iz Srbije su brojni, na sedmom su mestu među svim gostima iz inostranstva i ostvarili su više od 66.000 noćenja u 2019. Nadamo se da ćemo uskoro ponovo dostići ove brojke.
Feel Slovenia
Brojni i atraktivni programi, koje priprema i nudi 13 članova našeg udruženja, pravi su adut i garantuju dobar odmor.“ Marko Lenček, pomoćnik direktora Medicinskog centra Rogaška, istakao je Rogašku Slatinu kao lečilište sa tradicijom dugom 400 godina i jedinstvenom mineralnom vodom Donat Mg, najbogatijom vodom po sadržaju magnezijuma u svetu. Takođe je istakao posvećenost destinacije održivom razvoju: „Kao zelena Feel Slovenia
destinacija, Rogaška Slatina je dobitnik zlatne oznake Slovenia Green Destination i kao takva idealna je za aktivnosti na otvorenom.“ Pored toga, Rogaška Slatina nudi jedinstvena butik iskustva kao što je Anin ples sa tradicijom dugom skoro 200 godina. Pomoćnik direktora Medicinskog centra Rogaška, takođe je pričao i o tome zašto je njihova destinacija tako privlačna gostima: „Rogaška Slatina je najstarije slovenačko lečilište, najprepoznatljivije po jedinstvenoj prirodnoj mineralnoj vodi. Ima više od 400 godina tradicije, koju već dugi niz godina uspešno kombinujemo sa savremenim medicinskim procedurama i naprednom stručnošću, pa ne čudi što se naši gosti rado vraćaju. Za održavanje zdravlja i ublažavanje zdravstvenih
tegoba koriste se razni tretmani lekovitom mineralnom vodom Donat Mg i druge priznate medicinske procedure pod rukovodstvom više od 50 lekara specijalista. Istovremeno gosti uživaju u netaknutoj prirodi, šetnjama poznatim banjskim parkom, a impresionirani su i prestižnim kristalom Steklarne Rogaška i
kozmetikom Afrodita.“
U Srbiji će STO ove godine započeti reklamne aktivnosti u okviru globalne digitalne kampanje, gde će na tržištu Srbije reklamirati proizvode „Zdravlje i dobrobit“ i „Aktivnosti u prirodi“. Kampanja će trajati do kraja maja 2023. Oglašavanje u okviru ove kampanje odvijaće se i na društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Google, YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest i TikTok). STO će 2022. godine biti prisutna i oglašavanjem ključnih proizvoda slovenačkog turizma u stranim onlajn i specijalizovanim štampanim medijima. U planu je i studijsko putovanje za predstavnike medija i turoperatora, kao i Workshop. Prema podacima RZS-a, Slovenija je u 2021. godini zabeležila više od 44.000 dolazaka turista (rast od 4% u odnosu na 2020. godinu) i 152.000 turističkih noćenja srpskih turista što je rast od 7% . Gosti iz Srbije su ostvarili 3,2% turističkih noćenja od svih inostranih gostiju u 2021. godini , a po broju noćenja zauzimaju 11. mesto među stranim gostima. U poslednjoj godini pre pandemije (2019.) srpski gosti su najčešće noćili u opštinama Ljubljana, Piran i Kranjska Gora, 2020. u Ljubljani, Kranjskoj Gori i Mariboru, a 2021. u Ljubljani, Mariboru i Piranu. U odnosu na 2019. godinu, podaci za 2021. godinu i dalje predstavljaju pad dolazaka turista od 69 odsto, a turističkih noćenja srpskih turista za 60 odsto.
Feel Slovenia
Humanitarna modna revija u Nišu: Dizajneri sa juga Srbije za nezbrinutu decu (FOTO)
29/03/2023
U nedelju 26.03 otvorena je humanitarna revija pod nazivom LET'S RUNAWAY za Dom Duško Radović u Niš (Dom za nezbrinitu decu)
2023 - godina važnih jubileja u Španiji
17/03/2023
Španski turizam se oporavio od snažnog udarca izazvanog pandemijom koronavirusa i u 2022. godini zabeležio posetu od 71,2 miliona stranih turista
Otvorena izložba „Svi smo osobe u razvoju“
14/03/2023
Osobe sa posebnim potrebama kako to često čujemo, zapravo ne postoje, jer nisu u pitanju nikakve „posebne“ potrebe, već svima nam je potrebno isto: ljubav i poštovanje – ovo je glavna poruka izložbe „Svi smo osobe u razvoju“, koja je sinoć otvorena u Galeriji Štab, u saradnji humanitarne organizacije „Dečje srce“ i brenda United Colors of Benetton Srbija i kompanije MiaMara
14/03/2023
Gotovo dve trećine ispitanih građana Srbije u proseku ne spava poželjnih sedam do osam sati, a čak polovina ima osrednji kvalitet spavanja, pokazalo je najnovije istraživanje koje su u Srbiji za kompaniju JYSK sprovele istraživačke agencije Masmi i Hendal
Ćutali su 30 godina! Brena i Boba otkrili veliku tajnu, ovo je Jelena Živojinović
30/03/2023
Tajna Lepe Brene izašla na videlo
30/03/2023
Veza Anastasije Ražnatović i Nemanje Gudelja biće krunisana brakom, prognoze su medija
Komentari (0)