
Zavirite u najlepše dvorište u Valjevu: Željkova i Sašina majka napravila baštensku oazu (FOTO)
10/05/2025
17h
Dvorište Joksimovića u Valjevu odiše toplinom
Autor: Jovana Belić | 07/10/2022
Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner švedskog brenda Lindex u Srbiji, do sada je donirala preko 100 hiljada evra u kampanji Lindex Pink, koju je pokrenula u misiji borbe protiv karcinoma dojke.
I ove godine, osmi put zaredom, u periodu od 3. do 16. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana Žene i Veš za žene Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Promo
U okviru Lindex Pink kampanje, snimljen je podkast u kom su učesnice Ana Dornik, jedna od naših heroina iza koje je borba protiv raka dojke, i Dr Branka Radmanović, plastični hirurg sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije. Sa ciljem da podigne svest o prioritetima, o vrednovanju života i postavljanju sebe na prvo mesto, podkast pre svega donosi iskreni emotivni uvid ličnog suočavanja sa borbom protiv raka dojke, lekarska tumačenja i savete ali i motivaciju svima da na život gledaju kao dragocenost u kojoj treba uživati.
Ana Dornik priča naglas u ime puno heroina sukobljenih sa ovom bolešću – „Hajde da pričamo koliko nas je preživelo i kako smo preživele, da jedna drugu osnažujemo, da se okrećemo jedna drugoj i da razvijamo empatiju, jer tako rastemo kao društvo.“
Zvanični podaci kažu da svaka šesta žena u Srbiji oboli od raka dojke. Godišnje je 4636 novoobolelih što je u okvirima evropskog proseka s tim da 1665 (18%) godišnje umre od raka dojke što predstavlja visok procenat, jer se pacijentkinje javljaju u najvećem broju u kasnijem stadijumu bolesti. Svega 5% pacijentkinja se javi u ranom stadijumu.
Promo
„Ana je heroina i ona koja diže svest. Ne borimo se svi na isti način, individualan je način borbe. Borba protiv raka dojke je izvesna ukoliko se žena javila na vreme, tako da sve prođe lepo i da sve one budu naše heroine, baš kao što je naša Ana ostavila bolest iza sebe. Savremena žena brine o svom zdravlju, odlazi na redovne preglede, radi samopreglede, te će samu bolest ukoliko je već tu, na vreme uočiti, i kroz takvu priču proći sa minimumom invazivnih tretmana koji sleduju ukoliko je bolest u nekoj ozbiljnijoj fazi.“, istakla je dr Branka Radmanović, plastični hirurg.
Promo
„Lindex Pink kampanja svake godine dobija na snazi, pre svega zahvaljujući posvećenim kupcima, a višegodišnja saradnja sa Institutom za onkologiju i radiologiju Srbije je postala partnerstvo. Podržavamo naše heroine, sve one koje su se susrele sa rakom dojke, poručujući im da zajedničkim naporima činimo pozitivne pomake protiv ove opake bolesti.“, izjavila je Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindex-a u Srbiji.
Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti kao i briga o prirodnim resursima, bitan deo poslovanja, i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i Unicefom.
***
Podkast, više informacija o PINK kampanji i na koji način se u nju možete uključiti pogledajte na sajtu brenda Lindex.rs, kao i na Facebook i Instagram profilima.
***
Promo
O Triple Jump Group
Triple Jump Group je osnovan u Srbiji. Distributer je i ima franšize za sportske i modne brendove, poseduje komercijalne, logističke i maloprodajne nekretnine. Ova grupa posluje u 9 zemalja, među kojima su i bivše YU-republike, Mađarska i Albanija. Triple Jump u svom portfoliu ima distribuciju i lanac franšiza svetskih brendova: Converse, The Body Shop, Lindex, Arena, Saucony i Eastpack.
Zavirite u najlepše dvorište u Valjevu: Željkova i Sašina majka napravila baštensku oazu (FOTO)
10/05/2025
17h
Dvorište Joksimovića u Valjevu odiše toplinom
09/05/2025
1 dana
Talas originalnosti u srcu Beograda: uz ritam nove generacije otvorena je renovirana adidas radnja u Knezu
DAHLIA: Više od kozmetike – priča o lepoti, ženstvenosti i nezi
08/05/2025
3 dana
Brend koji već 101 godinu neguje žene i njihovu lepotu, Dahlia, i dalje nosi onu posebnu čar – onu koja nas vraća u detinjstvo, podseća na mamine i bakine rituale, ali i inspiriše da svakodnevno biramo sebe.
La Terra – novi brend koji udobnost i stil donosi u vašu svakodnevicu
05/05/2025
6 dana
Postoje dani kada se osećate puni energije, a nekada su to mirniji trenuci, koje provodite u krugu porodice, na kafi sa prijateljicama ili u kratkoj šetnji gradom. U svakom od tih trenutaka, ono što nosite ima jedan zadatak – da vas ne sputava, već podrži.
Ovo je naš najlepši trenutak: Nikolina se emotivnim rečima obratila Saši Kaporu
11/05/2025
1h
Nikolina Kovač i Saša Kapor slave
Ako je istina... Reakcija Ognjena Amidžića na vesti o Danijelinoj veridbi sve ostavila u šoku
11/05/2025
3h
Reakcija Ognjena Amidžića na vest o Danijelinoj Veridbi sve iznenadila
Šorts, majica, haljina, nije važno: Nosite ove boje i izgledaćete moderno i atraktivno
11/05/2025
4h
Ove boje će sigurno obeležiti sezonu proleće i leto 2025. godine.
Zavirite u najlepše dvorište u Valjevu: Željkova i Sašina majka napravila baštensku oazu (FOTO)
10/05/2025
17h
Dvorište Joksimovića u Valjevu odiše toplinom
Komentari (0)